וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש בדרך חזרה לגליל

שגיא ניר

26.2.2006 / 21:16

צפוי להתמנות למאמן, חודש אחרי שעזב. אוחיון: "אם נחליט לשנות, עודד יהיה הראשון אליו נפנה". קטש: "לא רוצה לעשות כותרות"

חודש לאחר שעזב את הקבוצה, נמצא עודד קטש בדרך חזרה לגליל העליון. הנהלת הפועל גליל עליון שוקלת בימים האחרונים את עתידו של המאמן אורן עמיאל, בעקבות שרשרת ההפסדים אליה נקלעה הקבוצה ודירדרה אותה למקום התשיעי בטבלה.

הבעלים, חיים אוחיון, התייחס לאפשרות חזרתו של מי שהיה רק לפני חודש מנג'ר העל של הקבוצה, עודד קטש. "במידה ונחליט על שינוי בעמדת המאמן, עודד קטש יהיה הראשון שנפנה אליו. כרגע עוד לא נחלטנו מה נעשה, אבל אם נפנה אל עודד זה יהיה כדי שיהיה מאמן ראשי בקבוצה".

הגליל הפסידה בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, כשהאחרון היה הערב בראשון לציון. לפי אוחיון לא התוצאה במשחק הזה היא שתקבע את עתידו של המאמן הנוכחי, אורן עמיאל. "אנחנו עוברים תהליך של התלבטות עם עצמנו ונחליט מה טוב לנו. זה לא אולטימטיבי לתוצאה של הקבוצה הערב". אוחיון הדגיש כי הכוונה היא להשאיר בכל מקרה את עמיאל בצוות המקצועי.

עודד קטש סירב לאשר את החזרה שלו לקבוצה הצפונית, ואמר: "אף אחד לא פנה אלי, וכרגע אורן הוא המאמן. אני לא רוצה לעשות סתם כותרות".

בסיום המשחק, אמר אורן עמיאל למצלמות ספורט 5: "גדלתי בגליל והשורשים שלי שם. מה שיבקשו ממני לעשות אני אעשה - האגו בכלל לא משחק תפקיד. במצבים כאלה להגיד שאתה שייך למערכת זו לא קלישאה - זה אמיתי. את הסודות שלי לגבי מה שנאמר לי על ידי ההנהלה אני אשמור איתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully