וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגן תמיכה של אוהדי מכבי ת"א בשחקנים

25.2.2006 / 21:22

הגיעו הערב להיכל נוקיה לעודד את הקבוצה אחרי ההפסד במדריד. שמעון מזרחי: "אצלנו מפגינים בעד". וויצ'יץ': "אסור לנו להפסיד יותר"

ספק אם מי מבין עשרות אוהדיה של מכבי תל אביב, שנכח הערב בהיכל נוקיה, היה מעלה בתחילת העונה על דעתו שלקראת סוף פברואר ייקרא לדגל דווקא כדי להביע סולידריות עם אלופת אירופה המקרטעת.

קבוצת הכדורגל הכושלת של המועדון כבר הרגילה אותם למפגני תמיכה מעין אלו, אבל אפילו הפסימיים שבאוהדים לא היו מאמינים שגם קבוצת הכדורסל עתירת הכוכבים תזדקק לשירותם.

כ-70 אוהדים הגיעו הערב (שבת) להיכל נוקיה, כאמור, חמושים בתופים ודגלים, וניסו לעודד את שחקניה המאוכזבים של מכבי, ששוב חזרו ממשחק חוץ ביורוליג עם הזנב בין הרגליים. נדמה שהמכה האחרונה היתה כואבת במיוחד עבור השחקנים, אולי בגלל התחושה ששוב איכזבו, למרות ההזדמנות המחודשת שניתנה להם. "אני יכול רק להעריך את מפגן התמיכה של האוהדים", אמר לוואלה! ספורט שמעון מזרחי, שכבר נקלע לכמה תקופות קשות במהלך שנותיו במכבי. "במקומות אחרים מפגינים נגד, אצלנו מפגינים בעד, ואני מסתכל על הפן החיובי שבדבר. מצפה לנו שבוע מאוד קשה, עם משחק חוץ בנהריה ומשחק בית מול אולקר, שתבוא לכאן בניסיון לכפר על ההפסד שלה ביום חמישי לבולוניה, ואנחנו צריכים להיות ערוכים".

"התוכניות שלנו השתבשו", הודה ניקולה וויצ'יץ. "ידענו לפני תחילת השלב השני שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו הפסד אחד, אבל עכשיו אנחנו חייבים לנצח את כל המשחקים שנותרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully