וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת בית"ר-מכבי פ"ת: אפק שוב לא בסגל

ניר איסקוב

26.2.2006 / 8:38

הקשר לא נכלל בין 18 השחקנים למשחק מסיבות מקצועיות, סוכנו יגיב בתום ההתמודדות. עומר גולן כשיר, אסי משיח ייעדר

קשר בית"ר ירושלים, עומרי אפק, שוב לא נכלל בסגל הקבוצה, לקראת משחק הליגה מחר בטדי מול מכבי פ"ת (ראשון, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10). בשבוע שעבר אפק לא נכלל בסגל, לאחר שרק החלים מפציעה במפשעה, ולפני שלושה שבועות הוא לא נמנה עם 18 השחקנים מסיבות מקצועיות.

גם הפעם טוען המאמן גיא עזורי כי השיקול הוא מקצועי בלבד. יש לציין כי אפק פתח בהרכב הקבוצה במשחק הגביע נגד עירוני קרית אתא ביום רביעי האחרון. אפק סירב להגיב לדברים, וסוכנו רונן קצב, הודיע כי תגובה תינתן בתום המפגש מחר.

שחקן נוסף שלא נכלל בסגל משיקולים מקצועיים הוא אופיר עזו, שאמר בתגובה: "זה מאוד מאכזב אותי, אבל אני אעבוד קשה במטרה שזה ישתנה. יש לי חוזה לעוד עונה בבית"ר, ואני רוצה לממש אותו". דוד אמסלם, שהאריך שלשום (חמישי) את חוזהו במועדון לעונה הבאה, סובל מפגיעה בצלעות כתוצאה מהיתקלות עם מאטה בטורינה במשחק הליגה האחרון נגד בני יהודה, אך למרות זאת הוא זומן לסגל. המנג'ר לואיס פרננדז שהכללתו נעשתה "ליתר ביטחון".

נראה כי אלירן דנין יחליפו בצד שמאל של ההגנה, כאשר יואב זיו יתופקד הפעם כמגן ימני. קיימת גם האפשרות שתומר חליבה יועדף כמגן ימני, זיו יוצב כמגן שמאלי, ודנין יסופסל. ברק יצחקי אמור לפתוח בחוד לצדו של דויד אגאנסו, אבל לואיס פרננדז עשוי להעדיף במקומו את אסולין ברגע האחרון.

יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, נפגש אתמול (שישי) עם מאמן העל של נבחרות הנוער והנערים, זאב זלצר, והציע לו באופן רשמי לשמש החל מהעונה הקרובה כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער במועדון.

זלצר, שעובד בהתאחדות לכדורגל זו השנה ה-12, סיפר לוואלה! ספורט: "הייתה פנייה מצד שקלאר בתחילת השבוע, אבל הייתי עסוק עם נבחרת הנוער, ולכן נפגשנו אתמול. התרשמתי מאוד מהאיש: הוא עושה רושם של איש ספורט רציני וחיובי. ההצעה היא לטווח ארוך, ואני צריך לחשוב עליה. יידעתי את הממונים עליי בהתאחדות, כי יש לי חוזה עד סוף יוני. זו בהחלט הצעה מחמיאה. שקלאר לא העמיד לי אולטימטום, אלא הציג בפניי את מה שהוא היה רוצה לראות במחלקת הנוער. עד סוף אפריל אני וההתאחדות צריכים להודיע אחד לשני אם אנחנו מעוניינים בהמשך ההתקשרות, אבל אני אשיב לבית"ר הרבה קודם".

שקלאר נשמע אופטימי: "הנושא קרוב לסיכום, ויש הצהרת כוונות משותפת. אנחנו רוצים לעשות מהפך בנוער כמו בקבוצה הבוגרת, ולשם כך אנחנו רוצים להביא איש מקצוע ברמה גבוהה, שכבר הוכיח שהוא יודע לעבוד עם קבוצות נוער. המטרה היא שכמה שיותר שחקנים מהנוער ישולבו בעתיד בבוגרים". אגב, שקלאר נפגש בשבועות האחרונים גם עם מועמדים אחרים לתפקיד, אבל הציע אותו רשמית רק לזלצר.

מחר (ראשון) צפויים לנחות בארץ מאיר פניג'ל ומאיר לוי, בעלי מתחם בית וגן, אשר ייוועדו במהלך השבוע הקרוב עם שקלאר, על מנת לנסות לסכם על המשך פעילותה של בית"ר במתחם גם בעונה הקרובה. אפשרות נוספת שהועלתה לאחרונה לגבי מיקום מתחם האימונים של הקבוצה היא שכונת ארמון הנציב בעיר, סמוך למלון דיפלומט, אבל גם אם העבודות במקום תתחלנה בקרוב, הקרקע תהיה מוכנה רק בשנת 2007, לכל המוקדם.

בית"ר הוזילה את מחירי הכרטיסים עד סוף העונה ב-25 אחוז. מחירי כרטיסים ליציע המערבי והמזרחי: כרטיס נוער-חייל-אישה: 30 שקל, כרטיס מבוגר: 60 שקל; מחירי הכרטיסים ליציע הצפוני: כרטיס נוער-חייל-אישה: 20 שקל, כרטיס מבוגר: 40 שקל.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, יואב זיו, איגור מיטרסקי, תומר בן יוסף, אלירן דנין (תומר חליבה), מזואה אנסומבו, גל אלברמן, ז'רום לרואה, פבריס פרננדז, ברק יצחקי (ליאור אסולין), דויד אגאנסו.

גולן כשיר, אבל לא בטוח בהרכב

חלוץ מכבי פ"ת עומר גולן החלים מפציעה ברגל, והשתתף באופן מלא באימון המסכם של הקבוצה. עם זאת, לנוכח העובדה שהיה זה בסך הכול אימון מלא שני בלבד שגולן השלים, הוא עשוי לפתוח על הספסל במשחק נגד בית"ר ירושלים. המאמן גיא לוזון מתלבט האם להעדיף על פניו את פטריק סופו הקמרוני, או לפתוח במערך של חמישה קשרים, בו יתופקד רוביל סרסור כחלוץ בודד.

שאלה נוספת היא לגבי חזרתו להרכב של סלים טועמה, שסופסל במשחק הגביע מול מכבי נתניה. אסי משיח הפצוע יהיה הנעדר היחיד בשורות הקבוצה. נאור פסר הצעיר צפוי להמשיך לקבל קרדיט כמגן ימני במקום איסמעיל עאמר.

בתום האימון כינס גיא לוזון את השחקנים לאסיפה קבוצתית בת חצי שעה, וביקש מהם למעט בבילויים ולשמור על אורח חיים ספורטיבי, לנוכח מצבה העדין של הקבוצה בתחתית. "נכון שניצחנו שני משחקים רצופים, אבל אנחנו מרוחקים רק נקודה מהקו האדום. המצב שלנו עדיין קשה מאוד", אמר.

הקשר אנדרה קאלדיירה התייחס באתר בית"ר.נט למפגש מול חבריו לשעבר: "יהיה מרגש מאוד לחזור לטדי ולשחק מול הקהל שאני כל כך אוהב. אני מקווה להציג יכולת טובה ולעזור לקבוצה שלי לנצח, למרות האהבה שלי לבית"ר".

הקבוצה תצא מחר ב-14:00 לבית מלון ירושלמי, בו תשהה עד סמוך למועד ההתמודדות. הסעות לאוהדים תצאנה ממגרש האימונים של הקבוצה בשעה 18:30 במחיר של 10 שקלים הלוך/חזור. מכבי פ"ת טרם הגיעה להסכם עם אמיל אמבמבה לגבי תנאי שחרורו, ולעת עתה החלוץ הקמרוני מתאמן בצדי המגרש בפיקוח מאמן הכושר, שלומי ישינובסקי.

הרכב משוער: אוהד כהן, נאור פסר, מראד מגמאדוב, מרסיו ג'ובאניני, קובי גנון, סולי צמח, אנדרה קאלדיירה, סטניסלב דוברובין, כפיר אדרי (סלים טועמה), פטריק סופו (עומר גולן, סלים טועמה), רוביל סרסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully