וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "לא הגיע לנו"

25.2.2006 / 20:51

מכבי חיפה המנומנמת עלתה ל-0:1 משער של זנדברג, אבל אז הגיע אורן ניסים ודחק את ה-1:1 של כפ"ס. אוחנה יודע שהיה לו מזל

מכבי חיפה נמנמה מול נתניה 78 דקות לפני שבוע, וגם היום (שבת) שיחקה כמה הילוכים מתחת למהירות הרגילה שלה כשאירחה את כפר סבא. שער של מיכאל זנדברג בדקה ה-38 וסדרה של החמצות מסמרות שיער של האלופים נתנו תחושה שהנה מגיע עוד ניצחון משמים.

אבל אז הגיע אורן ניסים בתוספת הזמן ודחק מקרוב את ה-1:1 של הפועל כפ"ס, שהפכה לקבוצה הראשונה שלא מפסידה העונה בקריית אליעזר, בהפתעה הגדולה ביותר של 2005/6. לזכותו של אלי אוחנה ייאמר כי בפיגור 1:0 הוא הכניס את כל החלוצים שעמדו לרשותו, ובסוף זה השתלם. אולי זה לא ימנע מרוני לוי אליפות, אבל לפחות המשמעות היא כי גם בקרית אליעזר הירוקים לא יכולים לדפוק כרטיס ולצפות לניצחון שיגיע רק מעצם העובדה שמדובר במשחק של האלופה.


הרכבים:

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; קלמי סבן, אלון חרזי, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי; חאבייר דירסאו, עידן טל, מיכאל זנדברג, גוסטבו בוקולי; רוברטו קולאוטי, שלומי ארבייטמן (ליאור רפאלוב, 54)

הפועל כפ"ס: אבי אבגי; ולנטין תאודוריקה, דגלאס דה סילבה, עמנואל פאפו, מוחמד כבהה; בן לוז, אביחי ידין, יעוזה אבו בכרי, שליו מנשה, אבי כנפו (זוראן ראיוביץ', 63); סמואל יבואה

מהלך המשחק:

דקה 31: שליו מנשה מסדר לבן לוז כדור בתוך הרחבה, אבל לפני שהקשר מצליח לבעוט ההגנה מרחיקה לקרן.

דקה 38: גול! דירסאו מכניס כדור עומק מצוין לארבייטמן, והחלוץ מסתובב ומוסר רוחב לזנדברג השועט, והקשר מגלגל פנימה ל-0:1.

דקה 41: עידן טל מקפיץ מעל איבגי, אבל השוער הודף למשקוף ומציל שער.

דקה 44: מגרלשווילי מחפש את זנדברג ושולח לו רוחב, אבל האחרון מפספס את הכדור ואת השער השני שלו במילימטר.

דקה 53: החמצה מדהימה של קולאוטי. ארבייטמן השאיר אותו מטר ורבע משער חשוף, אבל הארגנטינאי איכשהו הצליח להחמיץ.

דקה 70: חיפה שוב מחמיצה מול שער ריק. מגרלשווילי מגביה כדור שחולף מעל האצבעות של איבגי, ולזנדברג נותר רק לנגוח ממילימטר. אבל הכדור הולך מהראש שלו אל הדשא ומשם מעל למשקוף. לא ייאומן.

דקה 90: דוידוביץ' הודף רע בעיטה חופשית, אבל יבואה לא מצליח להשתלט על הכדור ולהבקיע מקרוב.

דקה 90+2: גול! ראיוביץ' המחליף מרים כדור, יבואה מוריד עם הראש למחליף אחר, אורן ניסים, והחלוץ, שהיה בעבר בצד השני של הכביש, דוחק מקרוב את ה-1:1 המפתיע.

"לא הגיע לנו"

אלי אוחנה נראה, כמה מפתיע, מרוצה בסיום. "חיפה היו ביום מאוד בינוני, למרות שהגיעו לכמה מצבים", אמר. "הכנסתי את כל החלוצים וזה הצליח. לא תמיד זה מצליח. היום לא הגיע לנו, אבל הרבה פעמים העונה כפ"ס שיחקה מצוין והפסידה למרות שהגיעו לה 3 נקודות. אולי הנקודה הזו תעזור לנו בהמשך, בתנאי שננצח את כל משחקי הבית שלנו".

רוני לוי ידע לפרגן לזבוב שעקץ את קבוצתו. "צריך לתת קרדיט לכפ"ס, כי הם העיזו ובסוף זה הצליח להם", אמר. "מבחינתנו מדובר בשער לא מיותר אחרי שעמדנו על סף ניצחון. אי אפשר להיות בשיא הכושר כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully