וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "האימונים התנהלו לפי התוכנית"

25.2.2006 / 19:59

על אף שהמאמן לא היה עם הקבוצה השבוע, המכונה שלו ממשיכה לתפקד. שער עצמי של ברקאי העניק להפועל ת"א 0:1 קטן על סכנין

בשני המפגשים העונה של הפועל ת"א עם בני סכנין הוציאו שחקניו של דרור קשטן רק נקודה אחת משש אפשריות, וסכנין הוכרזה כנאחס הרשמי של האדומים. הפעם, אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, התאוששה הפועל ת"א, השיגה את שלוש הנקודות ושמרה על המקום השני. הפועל לא הציגה משחק משכנע, אך ידעה לנצל טעות אחת בהגנה של סכנין כדי להשג את הניצחון.

דרור קשטן, שלאחרונה משקיע את מיטב האנרגיות שלו לנבחרת ולשיבוץ המשחקים למוקדמות יורו 2008, יכול להיות גאה במכונה שלו, שאיתו או בלעדיו ממשיכה לעשות את כל מה שהוא הקנה לה - היכולת לקחת את הנקודות למרות יכולת בינונית.

סכנין, לעומת זאת, שכמעט שעלתה ליתרון בדקה החמישית, ממשיכה להיות מסובכת בתחתית. שחקניו של לופא קדוש פספסו הזדמנות מול הפועל ת"א אנמית.

מהלך המשחק

דקה 5 - פריצה נפלאה של פיטו באגף השמאלי, הרומני מעביר כדור רוחב מצוין, וקסום בועט למשקוף. הזדמנות מצוינת לסכנין.

דקה 15 - ברוך דגו הפצוע מוחלף על ידי פליקס אובוקה.

דקה 22 - יז'רסקי משתחרר על סף הרחבה, ובועט חזק מעל השער.

המחצית הראשונה הסתיימה לקול שריקות הבוז של אוהדי הפועל ת"א, שצפו במשחק חלש של שתי הקבוצות.

דקה 48 - וואליד באדיר פורץ ממרכז המגרש לאגף השמאלי, מרים כדור טוב לרחבה, ויבוריאן נוגח מעל למשקוף מחמישה מטרים.

דקה 51 - גילי ורמוט משתחרר משני שחקנים, ובועט טיל מדויק מ-18 מטר. מאיר כהן מתעופף והודף לקרן.

דקה 55- שער! אבוקסיס משחררר בעיטה שטוחה וחזקה מחוץ לרחבה, הכדור מוסט על ידי גבע ברקאי וחודר פנימה. שער עצמי לסכנין, 0:1 להפועל ת"א.

דקה 82 - עבאס סואן שולח כדור מצוין לאחד קסום. קסום מגיע לאחד על אחד עם אלימלך בזווית קשה, אלימלך שולח רגל ועוצר את הבעיטה. הצלה יפה של שביט.

דקה 90 - החמצה נוראית של אליניב ברדה, שמקבל כדור מצוין מורמוט, אך בועט חלש לידיים של מאיר כהן.

הרכבי הקבוצות:

הפועל ת"א: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, טל חן, שמעון גרשון, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, ברוך דגו (פליקס אובוקה, 15), גיל ורמוט, אליניב בדרה, איליה יברויאן.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, סלאח חסארמה, גבע ברקאי, שוקי נגר, אחמד קאסום, חאלד חליילה, עבאס סואן, אדריאן פיטו (אדוירגו פסקל, 57), פסקאל קונדופוני, רמיק יז'רסקי (באסם גנאים, 42).

קשטן: "האימונים התנהלו לפי התוכנית" (ספורט 5)

מאמן בני סכנין לופא קדוש אמר בסיום המשחק: "משחק מאכזב. היו לנו שני מצבים וגם להם. חבל, כי אנחנו קבוצת תחתית שנלחמת על חייה. עשינו הרבה טעויות. תפסנו את הפועל ביום שאפשר לנצח אותה ולא הצלחנו לנצל את זה".

קדוש גם הגיב לביקורת על החילופים ההגנתיים שביצע: "יותר קל לפרשן. מה שרואים משם, לא רואים מכאן. המשחק הזה נגמר ועכשיו הראש שלנו בגביע ואח"כ נתכונן לבית"ר בליגה".

מאמן הפועל ת"א דרור קשטן הגיב לאירועי המשחק: "תוצאה מאוד טובה במשחק מאוד משמעותי. ידענו שאנחנו באים לשחק מול קבוצה שתמיד קשה לנו נגדה. אם גילי ורמוט, שהגיע פעמיים למצבים ואליניב ברדה היו כובשים ואז התוצאה היתה 0:4, אף אחד לא היה מדבר, אבל מה שחשוב הוא הניצחון".

לגבי העובדה כי את מרבית השבוע העביר קשטן בקרואטיה בניסיון לגבש תאריכים למשחקי מוקדמות יורו 2008 אמר המאמן: "יש לנו צוות מספיק טוב שיודע להעביר את החומר גם כשאני לא נמצא. כל האימונים התנהלו על פי התכנית ובקצב משביע רצון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully