וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאו מהביוב

25.2.2006 / 18:44

מכבי נתניה בורחת מהתחתית אחרי שנגיחות של חרמון (5) ועבדול ראזק (37 ו-64) קבעו 1:3 על אשדוד. שריקות בוז למסודי ואשר אלון

אשר אלון לא מוכר את הקבוצה, הביובית מגיעה באיחור, הכבאית לא שם, הקהל המקומי מחרים את המשחק. שמח במכבי נתניה, אבל השחקנים שהתרוצצו על הדשא השכילו לנצל את ההגנה המחוררת של מ.ס אשדוד והבקיעו בשלוש נגיחות משלוש הגבהות של טל בנין בדרך לניצחון 1:3. ראשון היה גולן חרמון (5), שני ושלישי הגיע איבראהים עבדל ראזק (37 ו-64). בין לבין הולצמן ואוחיון החמיצו הזדמנויות פז, בעוד נתניה לא הציגה יכולה טובה במיוחד, אבל ניצלה את המתנות שנתנו לה בדרך לניצחון חשוב ששם אותה במרחק בטוח מהקו האדום. אוביידה צימק לאשדוד בדקה ה-68.

אוהדי נתניה עמדו מחוץ לאצטדיון במחאה סביב המכירה שלא התקיימה, אבל אחרי השער של גולן הם נכנסו פנימה ועודדו, אבל לא שכחו לקלל את אשר אלון אחרי כל שער, והעניקו למסודי, שעלה כמחליף בדקה ה-66, שריקות בוז צורמות לאור העזיבה הממשמשת ובאה שלו לצפון.



הרכבים:

מכבי נתניה: אבי פרץ; עופר טלקר, גולן חרמון, דקל קינן, אסי וסיהון; אמיר טגה, טל בנין (ליאוניד קרופניק, 87), ישראל זביטי (אסף בן מוחה, 81), איברהים עבדל ראזק; אובודו אוקוצ'ה, שלומי אדרי (אלן מסודי, 66)

מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי; אושרי אלפסי (אמיר אלקריף, 46), אדיר טובול, אייל אלמושנינו, מאור פרץ; יוסי אופיר, בלסינג קאקו, משה אוחיון (עידן שריקי, 54), דוד רביבו; יניב עזרן (עמנואל אוביידה, 56), שי הולצמן

מהלך המשחק:

דקה 5: גול! טל בנין מגביה כדור חופשי אחרי עבירה של מאור פרץ. גולן חרמון עולה נפלא ונוגח שער מצוין לפינה, 0:1 לנתניה.

דקה 22: אשדוד השתלטה על המגרש. הולצמן מקבל כדור ברחבה ועובר בין שני מגנים משמע היה רונאלינדיו. הכדור נהדף אחורה אל נקודת הפנדל, אבל אבל פרץ הודף את הבעיטה של אוחיון.

דקה 28: הולצמן מגיע מול פרץ אחרי דאבל פס יפהפה עם אוחיון, אבל החלוץ מקפיץ מעל לשוער והחוצה. פספוס גדול.

דקה 37: גול! הגבהה של בנין בקרן מצד ימין מוצאת את עבדול ראזק חופשי ומאושר בתוך תיבת החמש, והגנאי לא מתקשה לנגוח פנימה. אג'יי התלונן לשופט שעשו עליו עבירה, אבל התוצאה היא 0:2 לנתניה.

דקה 64: גול! נגיחה שלישית של נתניה מהגבהה שלישית של בנין. השני של עבדל ראזק מגיע אחרי עוד נמנום בהגנת האורחים. 0:3 לצהובים-שחורים.

דקה 68: גול! אוביידה משתחרר ובועט מחוץ לרחבה פנימה, 1:3.

דקה 69: עבדל ראזק חוטף כדור במרכז המגרש ומשאיר את אוקוצ'ה לבדו מול השער אבל אג'יי הודף.

דקה 84: מסודי מקבל כדור במתפרצת בקצה הרחבה, שתי הטעיות מאוחר יותר הוא משתחרר ובועט לפינה הרחוקה, אבל אג'יי הודף לראשו של הבלם והחוצה.

"אנחנו לא ראויים להיאבק בתחתית"

מאמן מ.ס אשדוד יוסי מזרחי אמר אחרי ההפסד של קבוצתו: "אם אנחנו מקבלים שלושה שערים ממצבים נייחים במצב שלנו בליגה, זה אומר דרשני. חבל, כי היינו במשחק, וכשפיגרנו 1:0 שלטנו במגרש, אבל החמצנו והשער השני גמר אותנו. יש עוד הרבה מה לעשות בהגנה שלנו, אסור לספוג שערים כאלה, אבל צריך להסתכל קדימה ולהיות אופטימיים. הבעיה זו הנאיביות שלנו במצבים הסטטיים. גם כששלטנו לא הצלחנו לספוג. זה המשחק החמישי בשבועיים האחרונים, העייפות באה לידי ביטוי".

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר: "הוכחנו היום שאנחנו לא ראויים להיאבק בתחתית אלא להשתייך לחלק העליון של הטבלה. עשינו קפיצת מדרגה, זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו, ואני מקווה שעכשיו נשדרג את עצמנו וננסה להיאבק על המקום החמישי. קרו המון דברים סביב הקבוצה מתחילת העונה, אבל המטרה שלי היא להתעסק רק בקטע המקצועי ולגרום לשחקנים להתעסק רק בכדורגל. זה קשה לפעמים, אבל לאחרונה אנחנו מצליחים יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully