וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 הנועזים

25.2.2006 / 17:00

הרצליה ניצחה את רעננה 0:2 והיא רחוקה ב-12 נקודות מהמקום ממנו לא עולים ליגה. הפועל ב"ש ניצחה 0:1 בדרבי. הפועל חיפה- הפועל ירושלים 2:1. קריית שמונה - אשקלון 1:2

הפועל חיפה והפועל קרית שמונה קיוו הערב (שבת) לנצל את המעידות אתמול של יריבותיהן לצמרת, הפועל עכו והכח עמידר, על מנת להעפיל אל המקום השלישי ולהתקרב להפועל באר שבע, שהתבססה בשבועות האחרונים במקום המוביל לליגת העל. קרית שמונה הצליחה, הפועל חיפה הרבה פחות.

הפועל חיפה אירחה את הפועל ירושלים המתאוששת, שבתקופה האחרונה רשמה הימלטות מרשימה מהתחתית. הירושלמים עלו ליתרון ראשונים בדקה העשירית. אסי טובי השתלט על כדור במרכז הרחבה החיפאית, התגבר על ההגנה, ובעט מדויק לפינה הימנית. 0:1 לירושלים. הפועל חיפה הגיבה בשער שוויון שש דקות לסיום המחצית. דודו אברהם קיבל את הכדור אחרי מהלך קבוצתי יפה ובעט חלש ושטוח, אלא שהכדור חלף מתחת לבטנו של יניב והבה. 1:1. בדקה ה-52 שוב יתרון לירושלים. עומאר עבדול עזיז קיבל כדור מצוין מרם סטי וכבש מתוך הרחבה. 1:2 לירושלים. עד הסיום נשמרה התוצאה, ורק נקודה מפרידה בין הקבוצות בטבלה.

הפועל קרית שמונה הגיעה למשחק הבית מול הפועל אשקלון מהתחתית אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות וסוף סוף הצליחה לנצח ולהתקרב למקום השני. אשקלון עלתה ליתרון 0:1 משער של דוד ביאטו בדקה ה-31, אבל כעבור ארבע דקות בלבד השוותה קריית שמונה משער של אסף כריספיס. בדקה ה-52 עשה אלון אוסטרוביץ, הבלם האורח, עבירה בתוך הרחבה וקיבל כרטיס אדום. את הפנדל בעט פנימה שרון עמר. 1:2 לקריית שמונה גם בסיום, ומקום שלישי.

מכבי הרצליה המשיכה בדרכה הבטוחה לליגת העל והיום גברה על סוגרת הטבלה, הפועל רעננה, 0:2. יניב לוזון המשיך לכבוש, מחזור שלישי ברציפות, והיום כבש את הראשון במשחק בדקה ה-40. שלומי טולדו, ששיחק ברעננה בעבר, כבש את השני לזכות קבוצתו של פרדי דוד בדקה ה-58, והבטיח את הניצחון בדרך להגדלת הפער מהמקום השלישי ל-12 נקודות.

הפועל באר שבע שהרגישה את קריית שמונה נושפת בעורפה, רצתה לברוח לטווח ביטחון של ארבע נקודות. עד הדקה ה-88 הייתה התוצאה מאופסת, אבל שער של אגויי אלומיידה העניק שלוש נקודות יקרות לחניכיו של מרקו בלבול. 0:1 להפועל בסיום.

בשישי: תיקו להכח ולעכו

הפועל באר שבע לא שיחקה ביום שישי, אבל בהחלט יכולה היתה להתבונן בהנאה באיבוד הנקודות של הכח עמידר רמת גן והחלוקה השווה של הפועל עכו ועירוני ראשל"צ.

הכח קיוותה לנשוף בעורפה של באר שבע ולצמק את הפער בפסגה לנקודה, אבל שער של רוני בן נחום מעירוני ניר רמת השרון בדקה ה-38 שיבש לה את התוכניות. רק בדקה ה-65 איזן מור גולן את התוצאה - 1:1 בסיום.

המשחק בין הפועל עכו לעירוני ראשל"צ היה מאכזב, הסתיים בלי שערים והשתיים מבססות את מעמדן במרכז הטבלה. ניצחון של הפועל באר שבע בדרבי מול מכבי יקנה לה מרחב לנשימה מהמקום השלישי, אליו תשאף הפועל קרית שמונה להגיע, אם תנצח בביתה את עירוני אשקלון. כדי להיות צמודה לקרית שמונה תצטרך הפועל חיפה לנצח בביתה את הפועל ירושלים ומי שתביט בשקט בנעשה היא מכבי הרצליה, המוליכה, שתארח את הפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully