וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס למען אוסישקין

שגיא ניר וניר איסקוב

25.2.2006 / 18:00

שחקן הפועל ת"א בכדורגל יתרום להשלמת 50 אלף השקלים הדרושים לצו עיכוב ההריסה. האוהדים אירגנו עצרת הזדהות מחוץ לאולם

שחקן הפועל תל אביב בכדורגל, יוסי אבוקסיס, יצר קשר עם האוהדים המטפלים בעתירה כנגד הריסת האולם ואוסישקין, והבטיח להם שיתרום סכום של כמה אלפי שקלים, כדי להשלים את הסכום בן 50 אלף השקלים על מנת להגיש את העתירה. אבוקסיס צפוי להגיע הערב (שבת) לאחר משחקה של הפועל תל אביב מול סכנין לעצרת שאירגנו האוהדים באוסישקין בשעה 21:00.

"יוסי היה בא לאוסישקין עוד בשנות ה-80, הוא היה שם הרבה פעמים עוד בתקופת חיים זלוטיקמן", אמר אוהד המקורב לשחקן. הערבות הכספית בסך חמישים אלף שקלים היא הסכום אותו ניסו האוהדים לגייס בימים האחרונים על מנת שיוכלו להמשיך ביום ראשון בבית המשפט את הדיון בנוגע לצו העיכוב הזמני כנגד הריסת האולם באוסישקין.

ביום חמישי בערב, מספר שעות לאחר שכבר החלה הריסת הפרקט והסלים שבאולם, נענה בית המשפט לשתי עתירות שהוגשו לו, ועיכב זמנית את המשך עבודות ההריסה. עתירה אחת הוגשה על ידי מחלקת השיט של הפועל ת"א. העתירה השניה הוגשה על ידי אוהדי הפועל ת"א, שעתרו כנגד הפגיעה במחלקת הנוער ובקבוצת הנשים, שלהם לא נמצאה חלופה לאולם ההרוס, לטענתם, ועל בסיס חשיבותו ההיסטורית של האולם. כעת מחפשים האוהדים אדריכל שימליץ לעירייה על דרכים לשיפוץ האולם.

אוהדי הפועל תל אביב עדיין לא ויתרו על האולם המיתולוגי. כמה עשרות מהם הגיעו בערב שישי לאיזור האולם עם מספר אוהלים אישיים, והקימו מיני-עיר אוהלים ובילו שם את הלילה, תוך כדי שהם יוצרים קשר עם אנשי טלויזיה ותרבות בניסיון לגייס אחדים מהם לטובת העצרת. לפני משחק הכדורגל בין הפועל תל אביב ובני סכנין יוחתמו אוהדי קבוצת הכדורגל על העצומה נגד הריסת האולם, ומיד לאחריו ינועו האוהדים לכיוון האולם באוסישקין. בין החותמים על העצומה עד כה נמנה גם הזמר אריק איינשטיין. האוהדים זכו לתמיכה גם מעבר לים, ממכתב שקיבלו משחקן העבר של הפועל תל אביב, ראדנקו דובראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully