וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן זונה, אפס"

25.2.2006 / 15:30

לטענת מאיר לוי, זה מה שאמר לו איל ברקוביץ' ב-1:1 מול נצרת עילית. הרציקוביץ': "התנהגותו של איל לא ראויה". גם בג'ירי, קאנן ואזולאי הורחקו

מכבי ת"א ונצרת עילית סיימו בבלומפילד בתיקו 1:1 (דיין וז'אנו) אחרי משחק חלש, אבל הסיפור של המפגש הזה היה כל מה שלא קשור לכדורגל.

זה התחיל במחצית הראשונה כשטון קאנן הורחק ליציע על ידי מאיר לוי בגלל שיצא מהשטח המסומן וסימן למאיר לוי בתנועת משקפיים. 12 דקות לסיום שרק לוי לפנדל מפוקפק אחרי ספק עבירה על אלקיים. בג'ירי, שביצע את העבירה, ספג בעקבות כך את הצהוב השני שלו והורחק. איל ברקוביץ', שבפעם המי יודע כמה לא הצליח או שלא רצה לשלוט על יצריו, רץ ללוי וקרא לעברו בבירור: "אפס! לך תזדיין יא בן זונה". לוי לא יכל להישאר אדיש והעלים גם את הקוסם מהמשטח. שטראובר אמנם עצר את הפנדל של סימנטוב אחרי כל הבלאגאן, אבל ז'אנו בעט את הריבאונד פנימה. לקינוח, שלף מאיר לוי את הכרטיס האדום גם לעמי אזולאי.

מכבי שוב נכנסת לכל הבורות האפשריים ולא מצליחה להתקדם, נצרת עילית מחלצת נקודה יקרה מאוד.

מהלך המשחק

דקה 4: איתי שכטר מתרומם לכדור של אבישי ז'אנו ונוגח לחיבורים, שטראובר הודף.

דקה 11: קרוגלאן הסתובב ברחבה ושיחרר טיל, שוב שטראובר היה במקום.

דקה 18: מאיר לוי ניגש לשופט הרביעי ומבקש ממנו להרחיק את טון קאנן מחוץ לקוי המגרש.

דקה 25: שפונגין משחרר ספק בעיטה ספק מסירה. רועי דיין מגיע לכדור אבל מצליח רק ללטף אותו ממצב מצוין.

דקה 34: גול! שפונגין העביר כדור רוחב מצד ימין, הגנת נצרת עילית התקשתה להרחיק, ורועי דיין כבש מקרוב, 0:1 נצרת עילית.

דקה 37: דוארטה נשלח בכדור ארוך, אבל רונן דהאן יצא משערו והקדים אותו.

דקה 72: מסיקה הגביה מצד ימין ודמיטרדזה נגח החוצה.

דקה 77: גול! קרן לנצרת עילית. אלקיים נופל ברחבה בגלל ספק דחיפה של בג'ירי. מאיר לוי מוציא לבג'ירי צהוב שני ושורק לפנדל מפוקפק. איל ברקוביץ' ניגש בריצה ללוי ומקלל אותו "בן זונה". לוי מוציא גם לברקוביץ' את האדום. את הפנדל בעט שחר סימנטוב ימינה, שטראובר הדף, אבל ז'אנו היה על הריבאונד, 1:1.

דקה 82: פולופ פרץ מול שטראובר שעצר אותו באחד על אחד.

דקה 87: מאיר לוי שולף כרטיס צהוב שני לעמי אזולאי, ומרחיק גם אותו.

הרכבים:

מכבי ת"א: לירן שטראובר, יובל שפונגין, אבי יחיאל, סאלם אבו סיאם, ליאור ג'אן, אלווין בג'ירי, לירן כהן (תמיר כהן 83), ארז מסיקה, אייל ברקוביץ', ז'וזה דוארטה (גיורגי דמיטרדזה 45), רועי דיין (אופיר חיים 72)

נצרת עילית: רונן דהאן, אבישי ז'אנו, אלירן אלקיים, עמי אזולאי, דודי פדלון, חיים בנון, שחר סימן טוב, איגור ישנבסקי (גיז'רמו ישראלביץ' 62), מיסלב קרוגלאן (עוז ברנדויין 84), גיורגי חריסטוב (זולטן פולופ 55), איתי שכטר

קאנן: אחרי שהורחקתי הקבוצה התחילה לשחק

לירן שטראובר: "הובלנו עד דקה 80, לא ראיתי אם היה פנדל אבל אחרי האדומים יצאנו טוב. יכלנו לנצח את המשחק. יש מצב נתון שכרגע אנחנו לא יציבים, המשחק היום היה חלש. אני לא משתמש כמזג אוויר כתירוץ. בסופו של דבר צריך לראות מה קרה פה כי הוא הלך פעם לכאן ופעם לכאן".

טון קאנן: "בהתחלה רצינו יותר מדי ולכן נבלמנו. הנענו את הכדור לא טוב והיינו כבדים. אחרי שהשופט הרחיק אותי הקבוצה התחילה לשחק ולשלוט. היו לנו מצבים והבקענו והיינו צריכים להבקיע את השני. החמאתי לקבוצה כי הם השקיעו אבל טעינו כשלא כבשנו את השני. הפנדל נשרק, וזה מה שקובע ואז הרחיקו לנו שחקנים והיינו צריכים להילחם, למרות שהיינו צריכים לנצח. תמיד יש תסכול - שבוע שעבר הפסדנו כי לא היינו טובים, אבל הפעם הפסדנו למרות שהיינו טובים".

לוני הרציקוביץ': "מי שמרוצה לוקה במשהו, אני ממש לא מרוצה. ההתנהגות של איל לא ראויה ולא משנה מה קרה. יש שופט ויש כללים, אל לשחקן להגיב בצורה הזו מכיוון שזה לא עוזר. אסור לשחקן להגיב בצורה כזו שתגרום לשופט להרחיק אותו. איל השאיר אותנו ב-9 שחקנים. אבל היינו צריכים לגמור את המשחק הזה הרבה קודם". בנושא מכירת הקבוצה אמר לוני: "אני כל בוקר קורא על זה. כל יום כותבים תרחישים. אין כרגע הרבה קופצים על ענף הכדורגל מכל מיני סיבות. הייתי שמח אם יצטרפו אלי. הדרך ארוכה, והמועדון הזה צריך להמשיך להתקיים, ולהביא יותר שמחה ממה שהוא מביא עכשיו".

מאיר לוי אמר לוואלה! ספורט בתגובה לאירועים: "טון קאנן יצא מהאזור הטכני וסימן לי בשתי אצבעות להרכיב משקפיים ולכן הורחק. יש לציין שבמחצית הוא לחץ את ידי וביקש סליחה. בג'ירי משך בחולצה של אלירן אלקיים וקיבל צהוב על עבירה לא ספורטיבית. ברקוביץ' ניגש בצורה מעליבה ותוקפנית ואמר לי: 'בן זונה, אפס, חיפשת לתת להם פנדל'. אני משאיר לכלי התקשורת לשפוט אם כך צריך להתנהג שחקן ברמתו. עמי אזולאי תפס שחקן שעבר אותו, מנע מתפרצת והורחק בשל עבירה בלתי ספורטיבית".

איל ברקוביץ יועמד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בשבוע הבא, בגין העלבת שופט, שבעטיה הוא עלול לספוג הרחקה ממספר משחקים. קרוב לודאי שטון קאנן יועמד אף הוא לדין, אם כי לא ברור עדיין אם בעוון סעיף זהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully