וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובראדוביץ': "יכול להיות שהלחץ מדבר"

24.2.2006 / 11:25

מכבי ת"א לא לבד. גם מאמן פנאתינאייקוס מנסה לתרץ הפסד, 72:70 בזאגרב לציבונה. אנזולוביץ': "ניצחנו את הקבוצה הכי טובה באירופה"

לא רק מכבי ת"א פתחה רע את שלב הטופ 16 של היורוליג, גם פנאתינאייקוס החלה ברגל שמאל ובהפסד בלתי צפוי, 72:70 בזאגרב לציבונה.

רבים רואים את היוונים כמועמדים לקחת את התואר השנה, וזליקו אובראדוביץ' סבור שזו יכולה להיות הסיבה להפסד: "ייתכן שהשחקנים עלו בלחץ מכיוון שרואים בהם פייבוריטים. אני מתבייש מהעובדה שהיו לנו רק שמונה אסיסטים. זה משחק שהיינו צריכים לנצח מוקדם יותר, אבל בסופו של דבר הפסדנו והניצחון הגיע לציבונה. אמרתי עוד לפני המשחק שלא משנה מאיזו עמדה הם הגיעו לשלב הזה - הם קבוצה טובה".

יאקה לאקוביץ', רכז הקבוצה, הוסיף על המהלך האחרון, בו נכשלה הקבוצה בהשגת השיוויון לאחר שנתן לזמן לחלוף על השעון: "ידעתי שנותרו שש שניות על השעון ושאין זמן. פתאום הסתכלתי וראיתי שהוא עבר מהר מדי. שיחקנו רע כל המשחק".

דראזן אנזולוביץ', מאמן ציבונה, היה כמובן מאושר: "ניצחנו את הקבוצה הכי טובה באירופה. אני רוצה לברך את השחקנים על תצוגה מדהימה. נתנו להם הרבה הזדמנויות לחזור ובסיום היה לנו מזל, אבל ניצחנו והגיע לנו".

סקוני פן סיכם: "זה כדורסל, כשיום אחד אתה מפסיד לקבוצות חלשות ממך וביום אחר אתה מנצח את פנאתינאייקוס. לדעתי לאקוביץ' לא העריך את השעון נכון ואני שמח שכך קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully