וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הפועל ת"א-סכנין: אחזקות עגיב עשויות לקטון

ניר איסקוב

24.2.2006 / 9:13

האסיפה הכללית של בעלי המניות החליטה להקצות מניות נוספות למועדון, עגיב עלול להינזק. סגל מלא ללופא קדוש אחרי זמן רב

האסיפה הכללית של בעלי המניות בהפועל ת"א החליטה היום (חמישי) להקצות מניות נוספות של המועדון. משמעות ההחלטה היא שאם יחליטו חברי האסיפה, המורכבים מנציגי סמי סגול, משה תאומים ורפי עגיב, יחליטו לחלק את המניות הנוספות לשניים הראשונים, אזי יפחת חלקו של עגיב במועדון.

כיום, מחזיק עגיב ב-16.7 אחוז ממניות המועדון, ומטרת יתר בעלי המניות היא להקטין את חלקו, על מנת לקצור רווחים גדולים יותר ממכירת הקבוצה ללב לבייב. למעשה, ההחלטה הזו נתנה לאסיפה אפשרות להתחיל בדילול מניותיו של עגיב כבר בכינוס הבא.

בשבוע שעבר הגיש עגיב בקשה לבית המשפט המחוזי בת"א, במטרה לבטל סעיף בתקנון, המאפשר הלכה למעשה ליתר השותפים לדלל את אחזקותיו במועדון. אתמול הגיש עגיב בקשה נוספת לבית המשפט למתן צו מניעה זמני לכינוס האסיפה במטרה להקצות או מניות או לחילופין לעשות שימוש במניות שיוקצו.

קבוצת "כתר" דורשת מעגיב להעביר אליה מיידית סכום של 10 מיליון שקל, כחלק מהחזר החובות שלו לסמי סגול. פרקליטתו של עגיב, עו"ד דלית פליישהקר, מסרה בתגובה: "היום האסיפה הכללית החליטה להקצות מניות נוספות, אולם לא בוצע שום דילול בשלב זה. חברת עגיב טוענת שממילא הדילול הוא בלתי חוקי, ולכן פנתה בהתאם לבית המשפט. לחברת עגיב אין שום חובות כלפי הפועל ת"א".

לענייני כדורגל, אסי דומב ובאיו אדפמי הפצועים יחמיצו גם את משחק הליגה נגד בני סכנין בשבת (19:00, בלומפילד). מאמן הכושר, רון ציבלין, העביר את האימון היום, בהיעדרו של דרור קשטן. הפועל ת"א יוצאת במבצע מנויים לסיבוב השלישי בשערים 4 ו-5 בלבד: מחיר מנוי לשישה משחקים יעמוד על 249 שקל.

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, יוסי אבוקסיס, גיל ורמוט, ברוך דגו, אליניב ברדה, איליה יברויאן (עומר פרץ).

צרות טובות ללופא קדוש

אחרי תקופה ארוכה, ייהנה מאמן בני סכנין, לופא קדוש, מסגל מלא. בקבוצה כבר החלו להרים ידיים בכל הנוגע לצירופו של החלוץ הסרבי ניקולה ולנטיץ', ששחרורו הבינלאומי לא הגיע גם היום (חמישי).

"אנחנו לא במצב שאנחנו יכולים לוותר על המשחקים, כי אנחנו במצב לא טוב", אמר קדוש. "ראיתי את הפועל ת"א, זו קבוצה טובה שנמצאת במקום השני, והיא לא סתם קבוצה".

הרכב משוער: מאיר כהן, נידאל שלאעטה, סאלח חסארמה, גבע ברקאי, עבד רבאח, חאלד חלאילה, עבאס סואן, אדריאן פיטו, אחמד קסום, רמיק יז'רסקי, פסקל קונדופוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully