וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת נתניה-אשדוד: מסודי הורחק מהאימון

ניר איסקוב

24.2.2006 / 8:38

אחרי שהקשר לא הראה התלהבות באימון. אשר אלון קיבל הבטחה שהפעם תהיה ב"קופסא" נוכחות של ניידת כיבוי אש, ולא של ביובית.

קיום משחק הליגה בין מכבי נתניה ל-מ.ס. אשדוד מחרתיים (שבת, 16:55) ב"קופסא" עמד בספק, גם הפעם בגלל שביתת הכבאים בעיר, אך בתום מגעים מרתוניים שנמשכו במשך היום (חמישי), הובטח לנשיא המועדון, אשר אלון, כי כבאית, ולא ביובית, תהיה נוכחת בהתמודדות ותאפשר את קיומו.

דובר המועדון, רועי דניאל: "מכבי האש התחייבו לשלוח כבאית גם למשחק נגד סכנין לפני שבועיים, כאשר כבר אז הם היו בשביתה, והם בכל זאת הם שלחו ניידת כיבוי. גם במשחק הגביע נגד מכבי פ"ת הם הבטיחו לשלוח כבאית ולא שלחו, כדי לקבל הד תקשורתי גדול.

"הם נתנו מילה לפני יומיים גם לראש העיר ולסגנה שהם ישלחו כבאית, והפעם לא עשו כן. היום הם שוב התחייבו לשלוח כבאית, כתוצאה מהחשיפה התקשורתית שהם זכו לה, ומשטרת נתניה אישרה את קיום המשחק ב'קופסא'".

שרון קשב ואביטל אקו מספורט 5 מסרו כי היום (שישי) אירעה תקרית חריגה באימון הבוקר של הקבוצה. אלן מסודי התאמן בחוסר חשק והמאמן ראובן עטר הבחין בכך ומאוד לא אהב את מה שהוא ראה. עטר ביקש ממסודי לפנות את הדשא ולרדת לחדר ההלבשה. עדיין לא ברור מה יהיה עונשו של מסודי, אם בכלל, והאם עטר ייקח את הסיכון ולא יפתח עם הכוכב הקונגולזי שלו מול אשדוד.

הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, שכבר סיכם על העברת מסודי לקבוצתו בשבוע האחרון, התכוון לדבר עם השחקן ולבקש ממנו לתת את הכל עד סוף העונה במדי מכבי נתניה. עטר דיבר עם השחקנים בסוף האימון ונזף בפניהם במסודי, על חוסר הרצינות שהפגין. מסודי התנצל בפני חבריו והבטיח לתת את הכל למכבי נתניה.

בתוך כך, נמשכת מחאת אוהדי מכבי נתניה נגד התנהלותו של אשר אלון. שלושת אתרי האינטרנט של אוהדי הקבוצה פרסמו היום סקר משותף, השואל האם לא להופיע למשחק הבית מחרתיים מול אשדוד (שבת, 16:55), או שמא להגיע ולמחות מהיציעים. לדברי יו"ר חוג האוהדים, רועי כהן, כ-1,700 אוהדים השתתפו בסקר, ו-63.1 אחוז מהם הצביעו לטובת אי הופעה למשחק.

כהן טוען כי המשתתפים קיבלו על עצמם לפעול על-פי תוצאות הסקר, כך שלדבריו צפויה נוכחות דלה במיוחד ביציעי ה"קופסה". כהן אף טלפן למספר שחקנים בקבוצה, והתנצל בפניהם על הצעד המתוכנן, אך ביקש מהם הבנה. "השחקנים פה לכמה שנים, אנחנו נשארים עם הקבוצה תמיד", אמר יו"ר חוג האוהדים.

בשעת ההתמודדות יוצב מסך ענק במדרחוב בעיר, אל מול בית הקפה 'קפולסקי', שבו יועבר המשחק ישירות לטובת האוהדים שלא יגיעו לאצטדיון. יש לציין כי למשחק נגד מכבי פ"ת הגיעו רק מאות בודדות של אוהדים, כאשר מספר דומה של אוהדים הפגינו מחוץ לתחומי "הקופסא" נגד אלון.

נתניה תחסר את עופר טלקר ורפי סרוסי הפצועים, שנעדרו גם מהמשחק נגד מכבי פ"ת. אסי וסיהון מחלים ממחלה, וכנראה גם הוא לא ישחק. סימן שאלה גדול מרחף לגבי שיתופו של פפי קימוטו, שעדיין לא ברור מתי יעלה לטיסה מקונגו לבלגיה, ומשם לישראל. קימוטו שהה בשבוע האחרון בקונגו לצד משפחתו, האבלה על מות אחיו בתאונת דרכים. אמיר טגב שב מהרחקה, ואמור להחליף בהרכב את ליאונרד קופרניק.

הרכב משוער: אבי פרץ, גיא טוביאק, דקל קינן, גולן חרמון, חמודי בריק, טל בנין, אמיר טגה, ישראל זויטי, איברהים עבדול ראזאק, אלן מסודי, שלומי אדרי (אייזיק אובודו).

חזן: "הגנאים לקחו לאג'יי את הדרכון"

מ.ס. אשדוד קיבלה אתמול (רביעי) מכתב מההתאחדות לכדורגל, בו הקבוצה נדרשת להסביר מדוע היא מסרבת לשחרר את שוערה סמי אג'יי, למשחק הרעים של נבחרתו גאנה נגד מקסיקו, המתוכנן להיערך בתחילת החודש הבא בארה"ב.

המכתב נשלח נעשתה בעקבות תלונה מצד ההתאחדות הגנאית, אשר מסתמכת על חוקי פיפ"א, לפיהם יש לשחרר שחקני נבחרת במועדים קבועים של משחקי ידידות בינלאומיים. ההתאחדות הגנאית אף מאיימת להתלונן בפיפ"א נגד אשדוד.

מנכ"ל מ.ס. אשדוד, אלון חזן, לא מתרגש מהטענות: "אנחנו מבינים את הצרכים, וכך פעלנו בעבר לטובת סמי, גאנה ואשדוד. שחררנו אותו לפני פתיחת אליפות אפריקה, ובתמורה הבטיחו לנו שיחזור לפני ביום חמישי. הגנאים צפצפו עלינו, כששלחו לנו חזרה את כרטיסי הטיסה ליום חמישי, והתברר לנו שהם פשוט לקחו לו את הדרכון. יש גם חוקים שנקראים חוקי היגיון, אי אפשר לעשות מאתנו צחוק.

"לסמי הם לקחו את הדרכון, אבל לשחקן אחר שלהם, שמשחק בפנרבחצ'ה, הם נתנו לחזור לליגה. עם כל הכבוד, אנחנו משלמים לו את המשכורת, ואנחנו לא במצב לוותר עליו". בהתייחסו להארכת חוזהו של שי הולצמן בקבוצה, אמר חזן: "אנחנו ושי לא מודאגים, אז גם כל השאר לא צריכים לדאוג".

לרשות יוסי מזרחי יעמוד סגל מלא, כולל יוסי אופיר וחאבי גונזאלס שהחלימו מפציעה ומחלה בהתאמה. מזרחי מתלבט האם להעדיף את מאור פרץ כמגן שמאלי ולהסיט את אדיר טובול לעמדת הבלם, או לפתוח עם אוצ'ה שריף כבלם, ולהחזיר את טובות לעמדתו המקורית בצד שמאל של ההגנה.

הרכב משוער: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, מאור פרץ (אוצ'ה שריף), יוסי אופיר, בלסינג קאקו, משה אוחיון, עמנואל אמביידה, דוד רביבו, שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully