וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארל ווטסון חוזר לסיאטל

23.2.2006 / 8:11

הרכז עבר לסוניקס בטרייד מרובע שכלל גם את דנבר, פורטלנד וסקרמנטו. הסיקסרס היו קרובים לטרייד עם הנאגטס על אייברסון

הגונג שמסמל את תום מועד ההעברות השמיע קולו אתמול (חמישי) בשעה 22:00 שעון ישראל. הפצצה הגדולה כבר נחתה אתמול עם הטרייד ששלח את סטיב פרנסיס לניו יורק, ובשעות האחרונות לדדליין הקבוצות ניהלו מירוץ נגד השעון כדי לנסות ולהשיג את השחקנים שעליהם שמו עין, ובו בזמן להיפטר מאלו שבהם אינן מעוניינות עוד.

הסיאטל סופרסוניקס הגיעה להסכמה על טרייד מרובע שיביא אליה בחזרה את ארל ווטסון, שחקן שהיא בחרה בדראפט ב-2001. בנוסף הגיע איתו גם בריון ראסל.

הפורוורד רג'י אוונס מסיאטל והפורוורד רובן פטרסון מפורטלנד יעשו את דרכם לדנבר, בעוד הבלייזרס קיבלו מדנבר את החוזה הנגמר של וושון לנארד ואת הסנטר המחליף של סקרמנטו בריאן סקינר.

הקינגס קיבלו את סרגיי מוניה הרוסי מפורטלנד אבל בעיקר את החוזה הגנמר של ויטלי פוטפנקו במקום החוזה הרב שנתי של סקינר אותו הצליחו להשיל.

ווטסון הוחתם בקיץ בדנבר על חוזה של 35 מיליון דולר לחמש שנים, למרות שבקבוצה כבר היו שני רכזים בדמות אנדרה מילר וארל בויקינס, ו-ווטסון לא ראה יותר מדי דקות משחק. כעת הוא ישמש כמחליף של לוק רידנאוור בסיאטל. הסוניקס גם קיבלו בחירת דראפט סיבוב שני מדנבר.

כבר שתי עונות שלנאגטס חסר קלעי בעמדה מספר 2, אולם גם העסקה הזו מתעלמת מהצורך הברור הנ"ל ומביאה דווקא עוד שני שחקנים קשוחים שחיים בצבע, ליד חבר'ה כמו מרקוס קמבי, קניון מרטין, פרנסיסקו אלסון ואדוארדו נאחרה. ייתכן כי הבאתם של פטרסון ואוונס היא חלק ממהלך ראשוני לטרייד שישלח את קניון מרטין למקום אחר בשעות הקרובות.

ווטסון כמעט עמד במרכזו של טרייד אחר, משמעותי בהרבה, כשלפי דיווחים הייתה פילדלפיה קרובה להעביר לנאגטס את אלן אייברסון תמורת וושון לנארד, ווטסון וננה הילאריו. היו"ר אד סניידר כבר חתם על הדיל, שלא אושר לבסוף על ידי הדירקטוריון של פילי.


עסקאות נוספות:

* בטרייד אחר, מארק ג'קסון עבר מניו ג'רזי לניו אורלינס/אוקלהומה סיטי יחד עם לינטון ג'ונסון בתמורה לבוסטיאן נכבאר. הנטס ניסו בשבועות האחרונים להיפטר מהחוזה של ג'קסון כדי להימנע מתשלום מס המותרות.

* הגארד פליפ מארי עבר מסיאטל לקליבלנד בתמורה למייק ווילקס, בחירת דראפט סיבוב שני ו-900 אלף דולר. קליבלנד קיבלה גם את הפורוורד לי ניילון מפילדלפיה 76', תמורת בחירה אפשרית בסיבוב השני. פילדלפיה שמחה להיפטר מניילון המאכזב, שקלע 14.2 נקודות בניו אורלינס בעונה שעברה והידרדר ל-4.2 נקודות העונה. ניילון לא שיחק מאז סוף החודש שעבר, אז נעצר על ידי המשטרה.

* דרק אנדרסון, הגארד המאכזב של יוסטון רוקטס, יצטרף לקבוצת הגלקטיקוס של המיאמי היט - תחנתו השישית בקריירה. יוסטון קיבלה את הגארד הרוקי ג'רלד פיץ', והקבוצות יחליפו ביניהן גם מזומנים כדי לאפשר את קיום הטרייד. פרטיה הסופיים של העסקה עדיין לא פורסמו, והיא ממתינה לאישור ה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully