וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת בני יהודה-הפועל פ"ת: אטצ'י חוזר

ניר איסקוב

24.2.2006 / 8:20

הבלם הקמרוני יחליף את יאיר אזולאי המורחק, הבוררות בין אניימה לניר קרין תיפתח בשבוע הבא. פ"ת ושלושה משחקניה לדין

בני יהודה תחסר במשחק הליגה בשבת נגד הפועל פ"ת (בלומפילד, 14:45) את יאיר אזולאי, שהורחק במשחק הגביע באשקלון. ארנסט אטצ'י, החוזר מהרחקה, ימלא את מקומו במרכז ההגנה.

בקבוצה חששו כי גם ראובן עובד, שנחבל אתמול (רביעי) באזור הקרסול, יחמיץ את ההתמודדות, אך היום מצבו השתפר לאין ערוך, והוא ימשיך להיכלל ב-11 הראשונים של ניצן שירזי.

בבני יהודה מקווים לכ-4,000-5,000 צופים במפגש, לנוכח יכולת הקבוצה, שנמצאת במאבק על הכרטיסים לגביע אופ"א. לאוהדי הקבוצה יוקצו שערים 8 (מחירי כרטיסים: 70 שקל למבוגר ו-35 שקל לבני נוער) ו-13 (80 שקל למבוגר, 40 שקל לבני נוער).

בורר ההתאחדות לכדורגל, עו"ד עמיאל תגר, דחה היום (חמישי) את בקשתו של עו"ד שחר בן עמי, בא כוחו של וינסנט אניימה, לדחות את הליך הבוררות של השוער מול סוכן השחקנים, ניר קרין, עקב תלונה שהגיש הניגרי נגד האחרון במשטרה. הליך הבוררות בין הצדדים עתיד להיפתח בשבוע הבא, ואניימה קיווה שהוא יידחה, עד אשר תתברר התלונה שהגיש נגד קרין באשמת זיוף חתימתו על מנת שזה ישמש כסוכנו.

הבורר קיבל את התנגדותו של קרין, המיוצג על ידי עו"ד אייל יפה, וקבע כי "היעתרות לבקשה תביא למתן הכשר ל'פטנט' לעיכוב הליכים משפטיים, על דרך הגשת תלונה למשטרה כנגד התובע".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, אלי אברבנל, ארנסט אטצ'י, יניב אלול, רוני גפני, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', מאטה בטורינה, ראובן עובד, אסי בלדוט, משה ביטון.

הפועל פ"ת, חיימוביץ', אבוחצירא ולוסקי לדין משמעתי

אם לא די להפועל פ"ת בצרות בליגה, הרי שהיום (חמישי) התברר כי הקבוצה תועמד בקרוב לדין משמעתי, עקב תשלומי יתר לזאב חיימוביץ', שמעון אבוחצירא ויקיר לוסקי, מעבר לחוזים שהופקדו ברשות לבקרת תקציבים. גם שלושת השחקנים יצטרכו לתת הסברים בנושא לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות.

פ"ת חשודה כי העניקה לחיימוביץ', אבוחצירא ולוסקי, מכוניות שכורות, מבלי שדיווחה על כך לבקרת התקציבים כמתחייב. המקרה חמור עוד יותר בהקשר של אבוחצירא ולוסקי, שניהם חיילים, מכיוון שעל-פי ההוראות החדשות של אגף כוח האדם בצה"ל, היה עליהם לקבל אישור צבאי על קבלת המכוניות.

כבר לפני ארבעה חודשים הוחלט לעמיד את הקבוצה והשחקנים לדין, אולם בזמנו טענה פ"ת כי היא עצמה לא הייתה מעורבת בשכירת המכוניות, מאחר שזו סוכמה בין מאיר שמיר לבעלים של בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', המחזיק בכרטיסי השחקן של השלושה.
אלא שחקירת ההמשך של משרד החקירות "ויצמן-יער", העובד בשיתוף פעולה עם ההתאחדות, גילתה כי הרכבים הושכרו במסגרת עסקת העברתו של קלמי סבן למכבי חיפה בקיץ, בידיעת ראשי פ"ת. כמובן שחיפה לא הייתה יכולה לדעת למי תבחר פ"ת להעניק את הרכבים.

איגור ג'יזאלוב, גיא שמיר ועומר בוקסנבוים הפצועים עלולים להיעדר מהמשחק נגד בני יהודה. ג'יזאלוב, שלא שיחק נגד מכבי חיפה בגביע, לא התאמן היום, לעומת שמיר ובוקסנבוים שערכו אימון מלא. בוקסנבוים סיים לרצות הרחקה משלושה משחקים.

רפי כהן החלים מפציעה ברגלו, אבל נראה כי סילביה צ'אבלינה יועדף על פניו בין הקורות. לאוהדי הקבוצה יוקצה שער 8, כאשר מחירי הכרטיסים יעמדו על 80 שקל למבוגר ו-40 שקל לבני נוער.

הרכב משוער: סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, איגור ג'יזאלוב (גל כהן), זאב חיימוביץ', דאליבור ויסקוביץ', דניאל היידמן (עומר בוקסנבוים), רביד גזל, ארז אליאב (אלנתן סלמי), מנור חסן, יוסי שבחון, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully