וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה ישראלים בחצי הגמר ברמת השרון

23.2.2006 / 15:20

ישי חדש ניצח במותחן את הברזילאי קובאס, ויפגוש בחצי הגמר את דקל ולצר, אמיר ויינטרוב יפגוש את אמיר חדד. הצלחה לאסטרוגו אצל הנשים

הישג מצוין לטניס הישראלי בטורניר הפיוצ'ר, על סך פרסים של 10,000 דולר, שמתקיים השבוע ברמת השרון, לאחר שמשחקי חצי הגמר לגברים שיתקיימו מחר (החל מ-10:00) יהיו מורכבים מארבעה ישראלים.

בטורניר הגברים על שם ג'ויס אייזנברג העפיל המדורג חמישי, ישי חדש, לחצי הגמר לאחר שניצח בשלוש מערכות את הברזילאי דייגו קובאס תוך שהוא מציל שתי נקודות משחק. חדש ניצח 3:7 בשובר השוויון במערכה הראשונה, הפסיד 6:3 בשנייה וניצח 8:10 בשלישית בשובר השוויון לאחר כשלוש שעות של משחק. בחצי-הגמר יפגוש חדש את דקל ולצר, המדורג שמיני, שגבר בדרבי ישראלי 6:7 1:6 על ויקטור קוליק.


אמיר ויינטרוב גבר 4:6 4:6 על הצרפתי המדורג שישי, פרדריק ז'אן-קלוד, ויפגוש בחצי-הגמר את המדורג ראשון, אמיר חדד, שגבר 3:6 6:7 על עמית ענבר בדרבי ישראלי נוסף.

בטורניר הנשים (סך פרסים של 10,000 דולר) ע"ש מרג'ורי שרמן המשיכה במסע ההצלחות חן אסטרוגו, שנכנסה לתחרות עם כרטיס חופשי, והעפילה כבר לחצי-הגמר. אסטרוגו גברה 3:6, 6:3, 3:6 על אלכסנדרה קוליקובה מרוסיה, המדורגת חמישית, ותשחק מחר מול קטרינה טוהימה מפינלנד.

בטורניר הזוגות לנשים הודחו נאדין פאהום ויוליה גלושקו בחצי-הגמר לאחר הפסד 6:0 6:4 למדורגות ראשונות – אלכסנדרה קוליקובה וגבריאלה ולאסקו הספרדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully