וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "לא עשיתי הצגה"

23.2.2006 / 15:06

הארגנטינאי של ברצלונה מכחיש את טענות מוריניו. הראייה של סיסוקו בסכנה, פרשו יחמיץ הגומלין מול ויאריאל, דידה ייעדר מול באיירן

כוכב ברצלונה ליונל מסי מתעקש שהוא לא עשה הצגה בעקבות התיקול של דל הורנו, שגרם להרחקתו בהפסד צ'לסי 2:1 בסטמפורד ברידג'.

מוריניו כבר הביע את זעמו בעקבות "תיאטרליות מיותרת" של מסי, אבל הארגנטינאי מכחיש: "לא עשיתי שום הצגה. היה ברור שבתיקול הראשון הוא בא באגרסיביות עם הפקקים למעלה בכוונה לפגוע בי, אבל הצלחתי איכשהו להתחמק". חברו לקבוצה דקו גם יוצא להגנת מסי: "זה היה תיקול מכוער, אם תראו את הרגל שלו תוכלו לראות עדיין את הסימן".

מוחמד סיסוקו מליברפול מצפה במתח לדעת אם הפציעה בעינו תסכן את המשך הקריירה המקצוענית שלו. הקשר בן ה-21 ספג בעיטה חזקה בפרצופו במהלך משחק ההפסד של ליברפול בליסבון מול בנפיקה. "צריך לחכות 48 או 72 שעות כדי לדעת בוודאות מה יהיה גורלה של העין שלו והאפשרות שלו לראות בה", אמר הרופא הפורטוגלי.

דייגו פורלאן סבור שהיעדרותו של חלוץ ריינג'רס, דדו פרשו, מהגומלין בין ויאריאל לריינג'רס יפגע קשה בסיכוייהם של הסקוטים: "זה טוב לנו שהוא לא ישחק, ויש לנו יתרון חשוב של שערי החוץ". הקרואטי ספג כרטיס צהוב שני ויחמיץ את המפגש בספרד.

שוער מילאן דידה כנראה יחמיץ את הגומלין מול באיירן מינכן בעוד שבועיים בעקבות הפציעה בקרסולו. דידה יחיץ את משחקי מילאן בליגה האיטלקית מול פאלרמו ואמפולי, ואף אולי את מפגש הצמרת מול יובנטוס ב-12 במארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully