וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם חתם בבית"ר, קורנפיין בדרך

ניר איסקוב

23.2.2006 / 22:53

המגן הוותיק האריך את חוזהו במועדון לעונה נוספת. השוער, שיחתום לשנתיים בשבוע הבא: "יש רצון שאהיה מאמן שוערים אחרי הפרישה"

מגן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם, האריך היום (חמישי) את חוזהו בבית"ר ירושלים גם לעונה הקרובה, בפגישה שערך עם היו"ר ולדימיר שקלאר. על-פי הידוע, החוזה אינו כולל הבטחה לאמסלם בן ה-34 בדבר שילובו בצוות המקצועי עם תום חוזהו. העונה תופקד אמסלם גם כבלם קדמי והשביע את רצונו את של המנג'ר לואיס פרננדז.

דובר המועדון, דרור מרשלקוביץ': "החוזה שנחתם עם אמסלם לעונה נוספת יכול להביע את ההערכה שיש כלפיו הן בצוות המקצועי על יכולתו העונה והן בצוות הניהולי על אישיותו ומנהיגותו החיובית".

מאוחר יותר נועד שקלאר עם איציק קורנפיין, אך הצדדים לא הגיעו לסיכום סופי. קורנפיין, שגם לו מלאו 34, סיפר: "מדובר על חוזה של שנתיים. הכיוון הוא חיובי, ואני בטוח שזה יסתדר. יש כמה דברים שלא הספקנו לעבור עליהם, וכמה דברים שעוד לא הגענו להסכמה לגביהם. בעיקרון, זה סגור ב-95 אחוז מהפרטים. אני לא חושב שנחתום עוד השבוע, אלא בתחילת השבוע הבא.

"לא דיברנו באופן פורמלי על עתידי כמאמן שוערים לאחר הפרישה, אבל באופן לא פורמלי יש רצון כזה מצד שני הצדדים. בכל מקרה, זה לא משהו שייכנס לחוזה. בכלל לא עלה על הפרק אם אהיה שוער ראשון או לא, זה גם לא משהו שמכניסים לחוזה. בינתיים, הכלבים נובחים והשיירה עוברת".

המו"מ עם מאור מליקסון ואבירם ברוכיאן נדחה לשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully