וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי יכול להיות שחקן תיאטרון"

23.2.2006 / 7:44

מנג'ר צ'לסי מאשים את הפלא הארגנטינאי בהצגה ותולה בו את ההפסד 2:1 לברצלונה. בשאר הקבוצות מרוצים אחרי ערב גדול

מישהו חשב ש[[ז'וזה מוריניו]] יפרגן לברצלונה על הניצחון 1:2 בסטאמפורד ברידג'? ובכן, זה לא בדיוק קרה גם הלילה (בין רביעי לחמישי). מנג'ר צ'לסי בחר לתקוף, והמטרה הנוחה שלו הפעם הייתה ילד הפלא הארגנטינאי, לאונל מסי, שסבל מתיקול ברוטאלי ששלח את אסייר דל הורנו מוקדם לחדר ההלבשה בכרטיס אדום.

"ברצלונה היא עיר מאוד תרבותית. יש שם הרבה תיאטראות ובתי משחק. אתם חושבים שמסי יכול להשתלב שם? לי נראה שכן. הוא שחקן תיאטרון. עכשיו אני צריך לשלוח את הקבוצה שלי לקאמפ נואו עם סגל המילואים כי אין לי לא את אסיין ולא את דל הורנו. מישהו יכול להחזיר את שניהם מההשעיה? מישהו יכול להשעות את מסי אחרי ההצגה שלו? ברור שזו לא הייתה כזו כניסה כמו שמסי עשה ממנה. אני רק יכול להיות גאה בשחקנים שלי, שבעשרה מול 11 באו בגישה חיובית והמשיכו לשחק".

מוריניו נראה בצעד בלתי שגרתי הולך ל[[פרנק רייקארד]], מאמן ברצלונה, בדקה ה-55, כשהמשחק היה ברוטאלי ואלים. לא ידוע מה הוא אמר לו, אבל מאותו רגע המשחק שטף. רייקארד סירב להיכנס למלחמת מילים עם הפורטוגלי: "מסי הוא לא טיפוס שיגזים. עשו עליו עבירה קשה, כל הזמן עושים עליו עבירות קשות. יצרנו את המצבים וגם ניצלנו אותם, למרות מצב מגרש מזעזע".

ובמשחקים האחרים: הכל דבש

בברמן, אולי הקבוצה הכי התקפית במפעל אם לא סופרים את בארסה, היו מאושרים מהניצחון על יובנטוס. 0:1 יספיק לאיטלקים בדלה אלפי, אבל המהפך המרשים בסיום לא הותיר את הגרמנים אדישים. "זה היה לילה עצום", אמר תומאס שאף, מאמן ברמן, "הצורה בה שיחקנו וחזרנו היתה מיוחדת. אף אחד לא יוכל לקחת לנו את הלילה הזה גם אם נודח. בכל מקרה, בטורינו נצטרך לדעת להגן. אנחנו חייבים להמשיך ללמוד את יובה".

בצד השני הטיל פאביו קאפלו את האחריות על קבוצתו: "נתנו למשחק לברוח מהידיים. חמש דקות לפני הסיום הייתי מאוד מרוצה, אחר כך הכל השתנה".

אייאקס שמטה יתרון 0:2 באמסטרדם והסתפקה ב-2:2 מול אינטר, מה שמקטין מאוד את סיכוייה להגיע לרבע הגמר, אבל דני בלינד היה מרוצה ממה שראה מהצעירים: "השחקנים ביצעו את ההוראות והייתי שבע רצון. במחצית הראשונה אינטר בכלל לא הגיעה להזדמנויות. ציפינו שהם יחזרו למשחק וזה מה שקרה לצערי, אבל אפשר לתקן בגומלין". רוברטו מאנצ'יני חיזק את דבריו של בלינד: "כעסתי מאוד על השחקנים במחצית הראשונה. הם לא תיפקדו. אבל התאוששנו יפה".

בגלאזגו השלימו הריינג'רס ו-ויאריאל ערב גדול של כדורגל עם 2:2 משלהן. גם אלכס מקליש, מנג'ר הריינג'רס, העדיף לראות את חצי הכוס המלאה: "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד ובסך הכל אני מרוצה מצורה בה שיחקנו, גם אם לא כל כך מהתוצאה. הראינו שאף פעם אי אפשר לסלק אותנו כי אנחנו תמיד חוזרים. ואני מאמין שנחזור לעניינים גם בספרד". מנואל פלגריני היה מאופק יותר: "אני חושב שהגיע לנו לנצח, אבל מה שהיה משמעותי הם שני שערי החוץ שהבקענו. היו לנו הרבה הזדמנויות, אבל לא נורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully