וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנסיס לניו יורק, קולאנג'לו בדרך לטורונטו

22.2.2006 / 22:05

טרייד בין הניקס לאורלנדו שלח את הגארד המוכשר לתפוח הגדול בתמורה להארדווי ואריזה. בריאן קולאנג'לו יעבור לנהל את הראפטורס

אחרי כל הספקולציות, היום (רביעי) זה קרה. ניו יורק ניקס ואורלנדו מג'יק עשו עיסקת חליפין מעט לפני תום מועד הטריידים, שיפוג בשעה עשר שעון ישראל ביום חמישי ה-23 לפברואר. השם החם של התקופה האחרונה, סטיב פרנסיס, עזב את אורלנדו ויצטרף לסטפון מרבורי בניקס, כשאת הדרך ההפוכה עשו פני הארדווי וטרבור אריזה.

אורלנדו תפנה לעצמה מקום רב בתקרת השכר בקיץ הקרוב, כשחוזה 15 מיליון הדולר של הארדווי יירד מהספרים, ותבנה סביב דוויט הווארד, שחקן השנה השניה המוכשר והענק, ואולי גם סביב הכשרון של דארקו מיליצ'יץ', אותו הביאה הקבוצה בשבוע שעבר בתמורה לקלווין קייטו ובחירת סיבוב ראשון עתידית. ניו יורק, מנגד, מוסיפה עוד טראבל מייקר בפוטנציה, ליד סטפון מרבורי, ג'יילן רוז, אדי קרי וג'מאל קרופורד. פרנסיס משלים סגל מוכשר מאוד, אבל גם כזה שזקוק ליותר מכדור אחד, ולא בדיוק משחק את "הכדורסל הנכון" שאותו מחפש לארי בראון, המאמן המתוסכל של הניקס. מעניין יהיה לראות השילוב בין מרבורי לפרנסיס, ולבראון כנראה לא יזיקו כמה כדורים נגד כאב ראש לפני כל משחק. נראה שהג'נרל מנג'ר איזיאה תומאס כבר לא יזכה בהזדמנות נוספת, אם גם הטרייד הזה ייכשל (כמו קודמיו). הניקס משלמים הרבה מעל 100 מיליון דולר במשכורות, וכעת ישחקו במדיסון סקוור גארדן הקו האחורי היקר בליגה, כשלפרנסיס נותרו בחוזה עוד 49 מיליון ושלוש שנים אחרי העונה הזו.

"זה טרייד שהופך אותנו לטובים יותר גם היום וגם בטווח הארוך", אמר איזיאה. "סטיב הוא שחקן ברמה של אולסטאר, ולא נאלצנו לוותר על שחקן משמעותי מהרוטציה או מהעתיד של המועדון בשביל להשיג אותו".

המג'יק מתכוונים גם להיפטר מגרנט היל, שיעבור כפי הנראה בטרייד בקיץ בדיוק לפני שייכנס לשנה האחרונה בחוזהו. "אנחנו יוצאים לדרך חדשה ולא בטוחים שהיל נמצא בתוכניותינו לדרך הזו", אמר בכיר בקבוצה. כזכור, סטיבי לא הסתדר תחת המאמן בריאן היל, ולפני כמה שבועות אף הושעה מהקבוצה לאחר שסירב להיכנס למשחק גמור בדקות האחרונות. מאותו רגע ברור היה שימיו בקבוצה ספורים.

השמועות דיברו על מעבר גם של קרופורד למג'יק, בתור שחקן צעיר בעל פוטנציאל גבוה, אולם בסוף הסתפקו בפלורידה בחוזה המסתיים של פני פלוס סימן שאלה בשם אריזה, שחקן אתלטי שלא הצליח למצוא דקות ברוטציה (המוזרה) של בראון.

טורונטו יוצאת לדרך חדשה

ואם ב-GM-ים עסקינן, יש גם מעבר של מנכ"לים. בריאן קולאנג'לו, בנו של יו"ר הפיניקס סאנס ג'רי ושנים רבות המנכ"ל המאוד מוצלח של הקבוצה, עובר לטורונטו וינהל את הרפטורס. טורונטו פיטרה לפני חודש את רוב באבקוק, ששימש בתפקיד 19 חודשים בלבד והצליח לשלוח את וינס קרטר לניו ג'רזי בשביל כמעט כלום ולבחור שחקן כמו ארוז'ו בבחירה השביעית. מי שיתמנה לתפקיד המתפנה בפיניקס יהיה כפי הנראה סטיב קר, שחקן העבר החבר בוועדת המשקיעים וחלק מהצוות הניהולי של הסאנס.

פיניקס פתחה לקולאנג'לו את הדלת כנראה בגלל הרצון של טורונטו לשלש את שכרו, העומד היום על מיליון דולר לעונה, לכ-3 מיליון. מדובר במנהל עם אינספור קבלות, כגון ההחתמה של סטיב נאש, הבחירה של אמארה סטודמאייר, והמהלכים שבנו את הקבוצה המוצלחת שמתרוצצת לה כיום במדבר של אריזונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully