וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ויובנטוס רוצות את רונאלדו

22.2.2006 / 17:45

מילאן רוצה את הברזילאי של ריאל, יובנטוס את הפורטוגלי של יונייטד. אדריאנו הושעה לשני משחקים, לוצ'יאנו מקייבו ניצל מכלא

סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני רמז כי הוא מוכן לשחרר סכום כסף גדול כדי להביא לסן סירו את רונאלדו. הברזילאי עצמו טען השבוע כי הוא מעולם לא מצא את עצמו בסנטיאגו ברנבאו. אמירה זו הביאה לגל של שמועות לגבי עתידו של הברזילאי. המאבק כנראה יהיה בין אינטר, קבוצתו לשעבר של הברזילאי, לבין יריבתה העירונית מילאן. גאליאני אמר כי "הוא שחקן גדול, ויש לי כלפיו הרבה אהבה וכבוד. בסוף העונה כשירצה לעזוב את ריאל הוא יתקבל בידיים פתוחות בכל הקבוצות בעולם, וגם במילאן". עוד סיפר גליאני כי מילאן מתעניינת בקשרה הדני של שאלקה, כריסטיאן פאולסן. כשנשאל לגבי באלאק אמר גאליאני: "באלאק? אין לי איפה לשים אותו".

אדריאנו הושעה, לוצ'יאנו ספג עונש כבד

אינטר ספגה מכה נוספת, כאשר חלוץ הקבוצה הברזילאי אדריאנו הושעה לשני משחקים אחרי שהכה שחקן יריב. הברזילאי הבינלאומי, הכובש המצטיין של אינטר עם 12 שערים ב-25 משחקי ליגה, סטר למגן אלסנדרו גראנדוני במהלך התיקו 0:0 של אינטר מול ליבורנו. אדריאנו יחמיץ את משחקי הקבוצה מול אודינזה ורומא.

* כוכבה הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד, רונאלדו, מספר כי יובנטוס מעוניינת להעביר אותו לרשותה. "יש לי שתי הצעות עיקריות: אחת מולנסיה ואחת מיובנטוס", אמר רונאלדו, "אבל אני מעוניין להישאר ביונייטד עד לתום החוזה שלי ב-2010".

* שחקן האגף של קייבו, סיקיירה דה אוליביירה לוצ'יאנו, נשפט לשמונה חודשי מאסר על תנאי בעקבות שימוש בדרכון ברזילאי מזויף. לטענתו, השחקן השתמש ב-1998 בדרכון של חברו כדי שיוכל לשחק בבולוניה, ושמגבלת הגיל לא תמנע ממנו לחתום בקבוצה. לפי הדרכון של חברו, הוא נולד ב-1975, על אף שלוצ'יאנו עצמו נולד רק ב-1979.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully