וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסו יחזור לפעילות בשבוע הבא

ניר איסקוב

22.2.2006 / 17:00

הקשר הקרואטי, שלא שיחק בחודש האחרון, ישוב להתאמן באופן מלא. רונן קצב: "בקרוב נשב עם מכבי על חוזה חדש לשטראובר"

ג'ובאני רוסו, שנעדר מהמגרשים במשך כחודש, מחלים בהדרגה משבר בעצם השוקית, והוא צפוי לחזור לאימונים מלאים כבר בתחילת השבוע הבא. היום (רביעי) עבר רוסו טיפולים פיזיותרפיים, ומחר הוא יתאמן לראשונה עם כדור.

גם משה מישאלוף, שערך אימון אישי עם המאמן טון קאנן, ישוב לפעילות מלאה בשבוע הבא. בכל מקרה, רוסו ומישאלוף לא ייכללו בסגל המשחק נגד נצרת עילית מחרתיים (שישי), כמו גם אבי נמני הפצוע.

סוכנו של לירן שטראובר, רונן קצב, ביקר היום באימון הקבוצה, ושוחח במהלכו עם המנכ"ל אלי דריקס. קצב: "לו זו המטרה שהגעתי לאימון, אבל נאמר לי שבקרוב נשב על חוזה חדש. לירן מעוניין להמשיך במכבי". חוזהו הנוכחי של השוער בן ה-31 מסתיים בסוף העונה.

אייל ברקוביץ' הסתפק באימון קל בלבד בשל עומס, אך יעמוד לרשותו של קאנן במשחק. לירן כהן, שספג מכה בפני באימון אתמול, קיים אימון חלקי, אך יהיה כשיר למפגש, לאחר שהנפיחות והכאבים בפניו פחתו. לירן שטראובר, שחטף התקררות בימים האחרונים, התאמן עם מאמן השוערים, שורה אובארוב, ויפתח מחרתיים בין הקורות.

קשר הולנדי-יהודי בן 18 בשם שמואל שיימן נבחן ביומיים האחרונים לבקשתו במכבי ת"א, ומותיר רושם חיובי. שיימן, המיוצג על ידי רונן קצב, מעוניין לעשות עלייה, ולמצוא לעצמו קבוצה בארץ. בכל מקרה, אם תחליט מכבי לצרף את השחקן, הרי שהדבר רלוונטי רק לעונה הקרובה.

קלינגר סייר ב"בליך" מטעם הליכוד

האם ניר קלינגר פוצח בקריירה חדשה? מאמן מכבי ת"א לשעבר, מלווה במקורבו, איש העסקים קובי בן גור, סייר היום (רביעי) בתיכון "בליך" ברמת גן, במסגרת יום תעמולת בחירות שהתקיים במקום.

קלינגר שוחח עם התלמידים, וניסה לשדלם לתמוך במפלגת הליכוד. התלמידים המופתעים דווקא התעניינו יותר בעיתוי חזרתו של המאמן אל מעבר לקווים, והוא השיב להם בחיוך: "לאט לאט, יהיה בסדר". כעבור זמן קצר, עזבו קלינגר ובן גור את המקום. אגב, בן גור התמודד בבחירות הפנימיות לרשימת הליכוד, אך דורג במקום לא ריאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully