וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחונות לישראלים ברמת השרון

22.2.2006 / 16:32

שישה טניסאים ישראלים העפילו לרבע גמר בטורנירים הבינלאומיים שמתקיימים ברמה"ש. בטורניר הנשים העפילה לרבע הגמר חן אסטרוגו

הישגים מצוינים לטניסאים הישראלים בטורנירים הבינלאומיים שמתקיימים השבוע ברמת-השרון: שישה גברים העפילו לרבע הגמר בטורניר הפיוצ'ר ע"ש ג'ויס אייזנברג (סך פרסים של עשרת אלפים דולר), כאשר שניים מהם מעיפים שחקנים מדורגים.

ניצחון מצוין לויקטור קוליק שהדיח את המדורג שלישי בטורניר, בנג'מין באלרט ממונאקו, המדורג 354 בעולם. קוליק ניצח 4:6 את המערכה הראשונה וחזר מפיגור 5:2 בשנייה לניצחון 5:7. ברבע הגמר הוא יפגוש בדרבי ישראלי את אלוף ישראל המדורג שמיני, דקל ולצר, שניצח 2:6 1:6 את יירי קרקוסקה מצ'כיה.

ניצחון מצוין היה גם לסגן אלוף ישראל, אמיר ויינטרוב, שהדיח את המדורג רביעי, הצרפתי קלמנט מורל. ויינטרוב ניצח 2:6 במערכה הראשונה וחזר מפיגור 5:1 בשובר השוויון במערכה השנייה לניצחון 7:9. ברבע הגמר הוא יפגוש את פרדריק ז'אן-קלוד מצרפת המדורג שישי. ישי חדש, המדורג חמישי, ניצח בקלות 1:6 1:6 את אנטואן בנטו מצרפת וישחק מול דייגו קובאס הברזילאי.

המדורג ראשון, אמיר חדד, העפיל לרבע-הגמר לאחר ניצחון 1:6 5:7על בוריס בורגולה מסלובקיה, ויפגוש בדרבי ישראלי נוסף את עמית ענבר, שחזר מפיגור מערכה לניצחון על המדורג שביעי רפאל ארבאלו מאל סלוואדור. ענבר נוצח 6:3 במערכה הראשונה אבל חזר עם 4:6 1:6.

בטורניר הפיוצ'ר לנשים ע"ש מרג'ורי שרמן (עשרת אלפים דולר סך פרסים), שנערך במקביל, העפילה ישראלית אחת לרבע הגמר - חן אסטרוגו בת ה-16. הישראלית הצעירה הדיחה את המדורגת שלישית, אירינה בוליקינה מרוסיה, עם ניצחון 6:4, 5:7, 4:6. ברבע הגמר היא תפגוש את אלכסנדרה קוליקובה מרוסיה המדורגת חמישית.

נאדין פאהום הפסידה 6:3 6:3 לדיאנה אריקסון משבדיה, אילנה אגרנוביץ' נוצחה 6:3 7:5 ע"י איבטה גרלובה הצ'כית המדורגת שישית בטורניר.

יוליה גלושקו ונאדין פאהום העפילו לחצי-הגמר בזוגות לאחר ניצחון 4:6 6:7 על תמרה יונקמן מהולנד וקרוליין לארסון משבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully