וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזיון בקופסא

22.2.2006 / 20:56

משחק הניצחון של מכבי פ"ת 0:2 בנתניה נפתח ב-50 דקות איחור כי במגרש לא היתה מכונית כיבוי אש. גם בני יהודה ובית"ר בשלב הבא

מנג'ר בית"ר ירושלים לואיס פרננדז לא צפה בעיות מיוחדות במשחק הגביע הביתי מול קרית אתא, והחליט לתת מנוחה לשחקניו הבכירים מול הקבוצה מתחתית הליגה הארצית. בית"ר לא התקשתה, ולמרות שהובילה רק 0:1 במחצית, סיימה את המשחק בניצחון קל של 0:4 בדרך לשלב הבא.

כבר בדקה השניה מסר אבירם ברוכיאן לתומר חליבה, שמ-25 מטרים בעט לרשת, 0:1 לבית"ר. בית"ר המשיכה בסערה ויכולה הייתה להגדיל את היתרון עוד בהמשך אבל מאור מליקסון וברק יצחקי החמיצו. קרית אתא ניסתה לגנוב שער ולהשוות אבל יכולת טובה של גיא סולומון בשער בית"ר מנעה שיוויון מפתיע. דקה 69 כבש ברק יצחקי את השני, אחרי בישול של המחליף ליאור אסולין, שכבש את השלישי כעבור 3 דקות. חלפו להן עוד 3 דקות, ואיגור מיטרסקי התכבד בשער הרביעי בנגיחה.

בית"ר ירושלים: גיא סולומון, תומר בן יוסף, איגור מיטרסקי, תומר חליבה, אלירן דנין, עידן מליחי, אבירם ברוכיאן, מאור מליקסון (אופיר עזו, 65), עומרי אפק (ז'רום לרואה, 65), ברק יצחקי, עמית בן-שושן (ליאור אסולין, 62).

קרית אתא: שלומי איטח, גוני טננבאום, מאור סיסו, ליעד אמיר, מוטי כלטוב, אסי קלמן, ליאור לינדן, רונן פייגנבויים, דודי חודידה, גדעון שרביט (אבי עמר, 51), שלומי בן חמו.

מכבי נתניה-מכבי פ"ת 2:0, בסוף הגיעה ביובית

משחק הכדורגל שאמור היה להיפתח בשעה 18:15, עוכב שניות לפני שריקת הפתיחה, כי במגרש לא היתה ניידת כיבוי. הסיבה לך היתה שביתת מכבי האש בנתניה, שלטענתם לא קיבלו משכורות.

שתי הקבוצות המתינו כ-20 דקות עיגול האמצע, ולאחר מכן ירדו לחדרי ההלבשה, ורק לאחר יותר מחמישים דקות מהמועד המקורי נפתח המשחק, לא לפני שהקהל ביציע הכבוד הועבר משיקולי בטיחות ליציע אחר. המשחק נפתח שניות לפני שהגיעה ניידת כיבוי פרטית לאיצטדיון. מאוחר יותר התברר כי הניידת הייתה בכלל ביובית, ולא כבאית כנדרש. אבל הפרט הזה לא מנע את קיום המשחק בסופו של דבר. הביובית הגיעה הודות לסדרת טלפונים שביצע המנכ"ל קובי בלדב, השוהה בחו"ל ועודכן במתרחש.

הבעלים של מכבי נתניה, אשר אלון, ניהל משא ומתן עם יו"ר ארגון מכבי האש שהיה מצידו השני של הטלפון, בעת שרואיין בשידור הישיר בטלויזיה. 20 דקות מהרגע בו אמור היה המשחק להיפתח ירדו שחקני הקבוצות לחדר ההלבשה.

יו"ר איגוד הכבאים, יואב גדסי: "עיריית נתניה לא שילמה משכורות חודש ינואר ולכן לא נשלח כבאית למשחק".

נשיא מכבי פתח תקווה, עמוס לוזון: "אני מתבייש שאני שייך לכדורגל הישראלי. לא מאשים את נתניה או הבעלים שלה, אבל אני בהלם ומתבייש".

דובר מכבי נתניה, רועי דניאל: "קיבלנו הבטחה שתגיע ניידת, ורק כשאמור היה להיפתח המשחק ראינו שהיא לא הגיעה".

שוער נתניה, אבי פרץ: "כבר סיימנו את החימום זה מוריד את המצב רוח ומוריד את החשק. הם עושים את זה כדי לעורר פרובוקציה כי יש שידור ישיר. הבנתי שזו בעיה ארוכה אבל לא אכנס לשיקולים של יחסי הציבור שלהם. אני לא מאשים את הכבאים".

באותה העת, הפגינו כמה מאות מאוהדי נתניה מחוץ לאצטדיון, וקראו קריאות בגנות אשר אלון, בגלל כישלון העסקה עם יאמר ומכירת אלן מסודי למכבי חיפה.

והיה גם משחק, שנפתח בשעה 19:05, ובו הענישו האורחים את המארחת על "קבלת הפנים". מכבי פ"ת דווקא יצאה מההלם ראשונה ופטריק סופו יכול היה לכבוש אבל בעט מעל למשקוף. בהמשך התפתח משחק זהיר, כששתי הקבוצות משחקות בעיקר במרכז המגרש ומפחדות לטעות. פתח תקוה ניסתה יותר אבל נתניה התגוננה היטב ואבי פרץ לא עמד במבחנים רציניים.

בדקה ה-68 נגח קובי גנון את שער היתרון לאורחים, אחרי הגבהה של איסמעיל עאמר בבעיטה חופשית. 4 דקות חלפו, ורוביל סרסור חטף כדור מהגנת נתניה, חלף על פני קרופניק והקשית מ-20 מטרים מעל השוער אבי פרץ, 0:2 למכבי פתח תקווה. עד הסיום ניסו המארחים לחזור למשחק, אך ללא הצלחה.

הפועל אשקלון-בני יהודה 2:0

בני יהודה הגיעה למשחק עם חששות כבדים, זכר להדחה לפני שנה באותו מגרש (3:0), אך חזרה מנצחת למרות נחיתות מספרית.

הזהובים היו קרובים לכיבוש בדקה ה-32, אבל אימורו לוקמן בעט מארבעה מטרים למשקוף. על סף המחצית בעט יאיר אזולאי, בלם בני יהודה בשחקן מארח, והורחק בכרטיס אדום. המחצית החלשה והאיטית הסתיימה ב-0:0.

3 דקות מפתיחת המחצית השניה דרשה בני יהודה בעיטת עונשין אחרי ספק הכשלה ברחבה של רוני גפני, אבל השופט תבריזי סימן להמשיך. אלי ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-58 במקום מאטה בטורינה
, והביא לשינוי במשחק. בדקה ה-76 גפני פרץ באגף שמאל, מסר בעקב לביטון, שחלף על פני השוער ובעט פנימה, 0:1 לכתומים. 4 דקות אחר כך הגביה משה ביטון כדור לרחבה, ואלי ביטון כבש בחצי מספרת, 0:2. בני יהודה, שהיתה טובה יותר במחצית השניה למרות הנחיתות המספרית, בשלב הבא.

לקראת סיום המשחק השליכו אוהדי אשקלון אבנים מחוץ לאצטדיון לעבר אוהדי בני יהודה. בהוראת המשטרה נשארו האוהדים הכתומים באיצטדיון עד אשר התפזרו אוהדי אשקלון לבתיהם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully