וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות לבטל את המונדיאל עקב שפעת העופות

22.2.2006 / 14:27

בגרמניה חוששים מהתפרצות המחלה, עקב כמות האנשים שתזרום למדינה. בינתיים, אדריאנו מפנטז על גמר מול ארגנטינה

במפלגת הירוקים בגרמניה קוראים לדחות את המונדיאל שיתרחש בקיץ אם אכן וירוס שפעת העופות יגיע למדינה. הדיווחים מספרים כי הווירוס הגיע כבר לצפון המדינה, ובגרמניה עולה החשש כי התפרצות המגפה עלולה לזרוע אסון. "אם הווירוס כבר נמצא שם ועומד להתרחש אירוע גדול עם הרבה אנשים באזור, אז צריך לבטל את האירוע", אמרה ברבל הוהן ממפלגת הירוקים בהתייחסה למונדיאל. הוהן מצדה סבורה כי מדובר בצעד מונע לגיטימי, וכי מדובר באינטרסים ציבוריים, אך ספק אם אכן זהו האינטרס של הציבור הגרמני.

ההתערבות של היינצה ופרגוסון, החלום של אדריאנו

הבלם הארגנטיני של מנצ'סטר יונייטד, גבריאל היינצה, שנפצע בקרסול בספטמבר ומאז נעדר מהמגרשים, מספר כי יחזור לפעילות בשבועות הקרובים: "אני מצפה לחזור לשחק בעוד חודש", הודיע השחקן.

היינצה לא משחק מאז שנפצע ב-14 בספטמבר מול ויאריאל, תחזיות מוקדמות צפו כי ייעדר לתקופה ארוכה, ואף מנג'ר היונייטד העלה ספקות לגבי סיכויי כשירותו לקראת המונדיאל. "יש לי התערבות עם פרגוסון", סיפר היינצה, "ואני עומד לחזור עוד העונה ולנצח בהתערבות".

* חלוץ נבחרת ברזיל אדריאנו טוען כי קיימות רק חמש מועמדות לקחת את המונדיאל בקיץ. חלוץ אינטר טוען כי ברזיל, ארגנטינה, אנגליה, גרמניה ואיטליה הן המועמדות העיקריות לזכייה. "אני לא מפחד מאף אחת מהן", אומר אדריאנו, "אך אני מכבד את כולן. הכי הייתי רוצה לשחק בגמר נגד ארגנטינה, ולנצח אותם, כמו שעשינו בגמר הקופה אמריקה ב-2004 וגביע הקונפדרציות ב-2005".

* מאמן חדש לנבחרת טוגו: אוטו פפיסטר הגרמני יחליף את סטפאן קשי, אחרי ההופעה המשפילה באליפות אפריקה שבה ספגה טוגו שלושה הפסדים בשלושה משחקים. פפיסטר, 67, אימן בעבר את נבחרות גאנה וזאיר, ואף עבד במועדונים במצרים ובטוניסיה. "אם הנבחרת תצליח בגביע העולמי, חוזהו של המאמן יוארך אף מעבר למונדיאל", מסרה התאחדות הכדורגל של טוגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully