וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם: "יצאנו בנס"

22.2.2006 / 13:56

איקר קסיאס אחרי ארסנל: "אם זה מה שהם עשו לנו פה, מה יהיה בהייבורי?". הפציעה של דידה לא חמורה, סיסוקו נשאר בבי"ח בליסבון

קשר ריאל מדריד דייויד בקהאם מודה כי קבוצתו יצאה בזול עם ה-1:0 מול ארסנל. "העובדה שהם ניצחו רק בהפרש של שער אחד טובה עבורנו", אמר בקהאם, "הם יכלו להבקיע לפחות עוד שער אחד או שניים. הם היו ראויים לניצחון, ואמרתי במהלך השבוע שאם לא ניתן את שיא היכולת שלנו לא ננצח. לא הופתעתי מארסנל כי אני יודע שהם מסוגלים לשחק כדורגל מצוין, עם המנג'ר והשחקנים שיש להם. ידעתי שהם יבואו כדי לשחק כדורגל מהנה, זו לא הדרך של ארסן ונגר".

אבל בקהאם בטוח שהסיפור לא גמור: "יש לנו את השחקנים כדי לנצח בהייבורי, אבל הקשינו על עצמנו יותר מדי. לא עבדנו מספיק, לא פרגנו אחד לשני, וזה מאכזב אחרי ששיחקנו כל כך טוב בחודשיים האחרונים". ההחמצות הגדולות של ריאל הגיעו דווקא מהרגליים של בקהאם, שאמר: "בדרך כלל אני לא מגיע למצבים האלה, אבל אני יודע שהיייתי צריך לנצל את ההזדמנויות שלי".

שוער מדריד איקר קסיאס חושש מאוד מהמפגש הבא: "אם זה מה שהם עשו לנו בברנבאו, תארו לכם מה הם יעשו לנו בהייבורי. אבל בכל זאת אנחנו מאמינים בעצמנו ונקווה לנצח באנגליה". כשנתבקש להגיב לביקורת שהטיח רונאלדו באוהדים לפני המשחק אמר קסיאס: "אני באמת לא יודע למה הוא אמר את זה. אנחנו משחקים תחת המון לחץ פה, הוא היה צריך להתנהג אחרת".

עוד בריאל, המועדון אישר כי הבלם האנגלי של הקבוצה ג'ונתן וודגייט, שיצא מהמשחק אחרי תשע דקות, לא יוכל להשתתף במשחק הגומלין בהייבורי. וודגייט, שסבל מפציעות חוזרות ונשנות לכל אורך התקופה שלו במדריד, חזר לכושר בשבועות האחרונים, ואף קיווה להרשים את מאמן הנבחרת סוון גוראן אריקסון בתקווה שיזמן אותו לסגל האנגלי לקראת המונדיאל, אף התאכזב מאוד כשנאלץ לעזוב את המגרש. וודגייט ייעדר כחודש מהמגרשים.

הפציעה של דידה לא חמורה, סיסוקו נשאר בליסבון

הפציעה של השוער הברזילאי של מילאן, דידה, אינה חמורה כפי שצפו בראשונה. דידה נפצע במהלך משחקה של מילאן מול באיירן מינכן והוחלף בדקה ה-66 על ידי זליקו קאלאץ'. בדיקות הראו כי הברזילאי לא נקע את קרסולו.

קשר ליברפול מוחמד סיסוקו יישאר בבית חולים בליסבון, במטרה לבדוק את הפגיעה בעינו. סיסוקו ספג בעיטה בראשו במהלך משחק ההפסד של ליברפול 1:0 מול בנפיקה באיצטדיון האור בליסבון. "זו פגיעה רצינית", אמר דובר ליברפול, "הוא בינתיים צריך להישאר בליסבון".

עוד בליברפול, עשרה אוהדי הקבוצה נעצרו בליסבון בעקבות שימוש בכסף מזויף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully