וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה כהן גנבה את ההצגה

22.2.2006 / 11:49

המחליקה האמריקאית מקדימה את סלוצקיה, לאחר הופעה דומיננטית בשלב הקצר של התחרות. מאמן ההוקי של שבדיה בחר להפסיד בכוונה

את ההצגה במשחקי אתמול (שלישי) ב[[אולימפיאדת החורף]] גנבה המחליקה היהודיה-אמריקאית סשה כהן, שסיימה ראשונה את הפרק הקצר בהחלקה על הקרח לנשים.

כהן נתנה הופעה דומיננטית וסיימה ביתרון מזערי של שלוש עשיריות הנקודה על הרוסיה אירינה סלוצקיה, יתרון שיכול להימחק בקלות מחר בערב. אבל מעבר למוראל הגבוה אליו הכניסה את המשלחת מארה"ב, הוכיחה כהן כי היא ראויה למדליה ומעל לכל - מכיוון שהציונים נקבעים על ידי שופטים, הציון שלה בשלב הארוך עשוי להיות מושפע מהופעתה אתמול. "אני תמיד מצפה לעשות את המיטב, והערב בהחלט עמדתי בציפיות. "כשהמספרים החלו להופיע, לא חשבתי שאעשה את זה. אבל הנה אני, במקום הראשון", אמרה כהן הנרגשת.

מה צפוי לנו היום בטורינו?

גמרי סקי בקרוס קאנטרי לגברים ולנשים, החלקה על הקרח בסגנון חופשי ג'איינט סלאלום בסנובורד (חולני לגמרי) וגמר הנשים בהחלקה מהירה ל-1,500 מטר.

הוקי קרח: הפה הגדול של גוסטאפסון

שלב המשחקים נגמר. כל הנבחרות שהיו צפויות להעפיל לרבע הגמר אכן עשו זאת, ולא משנה איזה מיקס הייתם בוחרים, כל משחק צפוי להיות מרתק.

המשחק שיעמוד במוקד הוא זה שינעל את הערב, ב-22:35 בין סלובקיה לצ'כיה, שתי היריבות הגדולות מאז הפרדתן בתחילת שנות ה-90. יארומיר יאגר ישחק בשורות הצ'כים למרות החתך שנגרם מהתיקול הגס של יארקו רוטו מפינלנד.

שוויץ, הנבחרת המפתיעה של הבתים המוקדמים, תתעמת עם שבדיה, שהמילה "אכזבה" רק עושה עימה חסד. השבדים נוצחו 3:0 על ידי סלובקיה, במשחק בו, לפחות על פי הציטוטים לפניו, לא התאמצו על מנת לפגוש את שוויץ. "נראה לי שעדיף לנו להפסיד לסלובקיה", אמר המאמן בנט גוסטאפסון, ועורר סערה קשה באיגוד ההוקי הבין לאומי: "אנחנו מאוכזבים מהדברים הללו, זה לא ספורטיבי", אמר דובר ההתאחדות, סיימון סנדברג. גוסטאפסון בחר לא להרכיב למשחק את השוער הראשון שלו, הנריק לונדקוויטס, והשבדים אכן נראו כמי שלא ממש אכפת לו להפסיד. השוויצרים, למרות הכל, מגיעים כאנדרדוגס, אבל השבדים לא אמרו את המילה האחרונה.

המשחק בין קנדה לרוסיה מבטיח רבות. הקנדים התאוששו משתי השתקות על האפס עם ניצחון 2:3 על צ'כיה, אבל רחוקים מלשכנע ולהראות שהם המועמדים לזהב. מולם תתייצב נבחרת רוסית עם אלכסנדר אובצ'קין ואיליה קובאלצ'וק, שניים מהצעירים הטובים ביותר ב-NHL היום.

ארה"ב מצפה להתפרצות אחרי שלב ראשון מאכזב מול פינלנד, הנבחרת הכי דומיננטית בשלב הבתים. הפינים סיימו עם חמישה ניצחונות בחמישה משחקים ורק שני שערי חובה. "אנחנו עדיין מחכים להתפוצצות", אמר המאמן האמריקאי, פיטר לאביולה, שציין את אכזבתו מכך שנבחרתו הבקיעה ארבעה שערים ועדיין נוצחה על ידי רוסיה 5:4. התפרצות או לא, האמריקאים מגיעים כאנדרדוגס ברורים נגד טימו סלאני וחבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully