וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסור להיות חזירים"

22.2.2006 / 7:52

תיירי הנרי יודע שארסנל יכלה לצאת עם יותר מ-0:1 מהבירנבאו, אבל מסתפק בתוצאה. מילאן מצפה בחרדה לתוצאות מפציעת דידה

"יכולנו לכבוש עוד שערים, אבל אסור לנו להיות חזירים". כך סיכם הסופרסטאר הצרפתי, תיירי הנרי, את הניצחון 0:1 שהשיגה ארסנל בסנטיאגו בירנבאו על ריאל מדריד, שנתן לה מקדמה חשובה מאוד לקראת הגומלין בהייבורי בעוד שבועיים. "התכוננו למשחק הזה היטב", אמר הנרי, "ידענו איך אנחנו צריכים לשחק אבל חשוב לזכור שאנחנו רחוקים מהשלמת המשימה. כשאתה משחק בחוץ, חשוב לך לשלוט בכדור, ואין ספק שעשינו את זה היטב במשחק". על השער המדהים שהבקיע אמר הנרי: "מאוד שמחתי בשער. אני לא מתרכז באיך הוא הובקע, כי המשימה של ההעפלה עדיין לפנינו".

במינכן נרשמה אכזבה משני הצדדים, בתיקו 1:1 של באיירן ומילאן. פליקס מאגאת', מאמן באיירן, יודע שקבוצתו החמיצה הזדמנות והשער הביתי שספגה עלול לעלות לה ביוקר: "אני מאוד לא שבע רצון מהתוצאה. היינו מאוד פאסיביים במחצית השנייה, אחרי מחצית ראשונה מצוינת. אסור לספוג בבית ו-1:1 היא תוצאה רעה עבורנו".

ובעוד המילאנזים חושבים על השלב הבא, אולי, הם דרוכים כדי לדעת את מצבו של השוער דידה. השוער הברזילאי עלה לכדור גובה בדקה ה-69 ונפל לא טוב על רגלו. אם לשפוט לפי התמונות מהמגרש, הוא ייעדר לא מעט זמן. את מקומו של דידה בשער תפס האוסטרלי זליקו קאלאץ, שבגיל 33 ערך את הופעת הבכורה שלו בליגת האלופות. על המשחק אמר קרלו אנצ'לוטי, מאמן הקבוצה: "התכוננו היטב להתמודדות הזו ואנחנו מקווים להשלים את המלאכה במילאנו. זו התוצאה שרצינו".

בליברפול מתחילים לחשוש

אלופת אירופה עלתה למשחק בליסבון באותה טקטיקה בה הגיעה עד לגמר הצ'מפיונס בו ניצחה בשנה שעברה: משחק זהיר במיוחד בחוץ, תוך ניסיון לשמור על רשת נקיה. אלא שהתוכניות הללו התקלקלו עם השער של לואיסאו בדקה ה-84.

"שיחקנו יותר טוב, במחצית השניה תקפנו יותר והגיע לנו לנצח", אמר בסיום רונאלד קומאן, מאמן בנפיקה. ראפה בניטז לא כל כך הסכים: "ספגנו שער שאסור היה לנו לספוג. אבל אנחנו סומכים על עצמנו. אני מאמין שבאנפילד נשחק טוב יותר". הוא הסביר את הסיפסול של סטיבן ג'רארד: "יש לו פציעה ברגל והחלטתי שעדיף לא לסכן אותו. הוא יחזור לגומלין ובעידוד הקהל הביתי, אני מקווה שנקבל את הדחיפה הראויה וננצח".

ליון החלה במסע הנקמה על איינדהובן. אחרי שההולנדים הדיחו את אלופת צרפת ברבע הגמר בעונה שעברה, שער של ז'וניניו עם אחריות של השוער גומש סידר לצרפתים ניצחון 0:1 ומקדמה חשובה לגומלין. "אנחנו לא חוגגים, זה מוקדם מדי", אמר ז'ראר הויה, מאמן ליון, והוסיף: "אני מוקסם מהמנטאליות של השחקנים שלי. הראינו שאנחנו קבוצה חזקה". חוס הידינק שיבח את השוער גרגורי קופה: "אם הוא לא היה עוצר במחצית הראשונה מספר כדורים מסוכנים מאוד, היינו ביתרון גבוה. במעמד הזה, לקבוצות יש אמביציה מיוחדת וליון באה עם האמביציה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully