וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב פרנסיס מתקרב לניקס

21.2.2006 / 0:06

מקורות בארה"ב מדווחים שמתגבש טרייד בין ניו יורק ניקס לאורלנדו. שמועות נוספות: פישר לקאבס, ווטסון לסוניקס

האם סטיב פרנסיס ילבש בקרוב את הגופיה של ניו יורק ניקס ויצטרף לסטפון מארבורי? יכול מאוד להיות. בארה"ב מתפרסם היום על טרייד שמתגבש בין אורלנדו לניקס, לפיו יעבור סטיב פרנסיס לניו יורק.

לפי מקורות בארה"ב, המג'יק יעדיפו ככל הנראה לחכות לרגע האחרון כדי לקבל הצעות אחרות ועדיין לא ידוע כמה שחקנים הם ידרשו להביא מהניקס לאורלנדו תמורת פרנסיס. הניקס מצידם, מוכנים לשחרר שני שחקנים וככל הנראה מדובר בג'מאל קרופורד הכשרוני ומוריס טיילור, בעיקר כדי להשוות את המשכורות.

במידה שהטרייד יצא לפועל, מדובר ברכש משמעותי רביעי של איזיאה תומאס העונה, אחרי קוונטין ריצ'רדסון, אדי קרי וג'יילן רוז. סטיב פרנסיס השיג ממוצעים של 19.4 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6.4 אסיסטים ב-7 עונות ב-NBA, אבל הוא נחשב לשחקן אנוכי ובעייתי. כאלה, כידוע, יש לניקס בשפע.

שחקן נוסף שיעזוב את התפוח הגדול בקרוב הוא אנפרני "פני" הארדווי, בעל חוזה של 15 מיליון דולר שמסתיים בסוף העונה. השמועות שולחות אותו לפורטלנד בתמורה לתי'או רטליף ודריוס מיילס, או בעסקאות סיבוביות עם דנבר וסיאטל שינחיתו אצל לארי בראון את ארל ווטסון.

שמועות נוספות:

* ארל ווטסון מקושר לסיאטל, אליה יעבור כנראה יחד עם וושון לנארד בתמורה לפליפ מארי, ויטלי פוטפנקו ורג'י אוונס.

* מינסוטה מנסה לבצע עוד טרייד. יש שמועות על נחיתה של פרנסיס או מארבורי בעיר הצפונית, אבל כרגע נראה שאף אחד מהשניים לא יגיע. האפשרות החדשה היא החלפה של הגארד הממורמר מרקו יאריץ' בתמורה לגארד בעל הגב הבעייתי Q ריצ'ארדסון מהניקס.

* שמועות רבות מסתובבות סביב הבולס. לקבוצה יש שלל חוזים נגמרים, ובקיץ יהיו 18 מיליון דולר מתחת לתקרת השכר. כמו כן, יש להם הרבה שחקנים צעירים שקבוצות רבות מחפשות (בן גורדון, קירקי היינריך ולואל דנג) וגם לא מעט בחירות דראפט. הקיץ הם יקבלו את הבחירה של הניקס (שצפויה להיות בין שלוש הראשונות), ובשנה הבאה תהיה להם הזכות להחליף את הבחירה שלהם בזו של הניקס אם תהיה גבוהה יותר.

* גולדן סטייט הציעה לקליבלנד את הגארד הוותיק דרק פישר בתמורה לפאוור פורוורד דרו גודן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully