וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי נתניה מאיימים להחרים את משחק הגביע נגד מכבי פ"ת

ניר איסקוב

21.2.2006 / 13:04

האוהדים זועמים בעקבות כישלון עסקת יאמר והעברת אלן מסודי למכבי חיפה. קובי גנון: "שמים את הליגה בצד"

חוג אוהדי מכבי נתניה מאיים שלא להופיע למשחק הגביע הביתי מחר מול מכבי פ"ת (רביעי, 18:15, שידור ישיר בערוץ 1), במחאה על פיצוץ עסקת יאמר ועל מכירת אלן מסודי למכבי חיפה.

ראשי החוג מתכוונים להתייצב ליד קופות האצטדיון, ולבקש מהאוהדים להצטרף למחאה, ולא לרכוש כרטיסים להתמודדות.
דובר הקבוצה, רועי דניאל, הגיב: "מדובר בקומץ אוהדים שלא מייצג את הרוב הגדול. בכל מקרה, מי שיעדיף שלא לרכוש כרטיס ולהיכנס, זו זכותו המלאה".

נתניה תחסר במשחק את אמיר טגה המורחק, וכן את פפי קימוטו, ששוהה בקונגו עקב מותו של אחיו הצעיר. שלומי אדרי שב מהרחקה, ועשוי להשתלב בהרכב הראשון.

איש העסקים, ג'וזף אלישיב, המוזכר כמועמד לרכוש את המועדון, ביקר היום (שלישי) באימון, בלוויית נשיא המועדון, אשר אלון, ושוחח בסיומו עם המאמן ראובן עטר.

הרכב משוער: אבי פרץ, עופר טלקר, דקל קינן, גולן חרמון, אסי וסיהון, טל בנין, ליאונרד קופרניק, ישראל זויטי, איברהים עבדול ראזאק, אלן מסודי, שלומי אדרי (אייזיק אובודו).

טועמה עלול לא לפתוח

מכבי פ"ת תופיע למשחק ללא עומר גולן ואסי משיח הפצועים. סלים טועמה ומראד מגמאדוב שבים מהרחקות, אך מבין שניהם צפוי רק הקפטן לעלות בהרכב. ידוע כי במועדון רוגזים על התבטאויותיו של טועמה בדבר רצונו לחזור להפועל ת"א והטעות שביצע כשנחת במלאבס.

כפיר אדרי עשוי לעלות בין ה-11 הראשונים לאחר תקופה ארוכה. נראה כי המגן הצעיר נאור פסר ימשיך לקבל קרדיט מגיא לוזון, על-חשבון מרסיו ג'ובאניני. עקב שחרורו של אמיל אמבמבה בתחילת השבוע, ייכלל בסגל חלוץ קבוצת הנוער, דובב גבאי.

קובי גנון, שממלא לאחרונה בהצלחה את תפקיד הבלם הקדמי, אמר לקראת המפגש: "זה משחק מאוד קשה במגרש קשה. אנחנו צריכים לבוא ולתת הכל, ואני מקווה שנצא מנצחים. כרגע, הגביע בראש שלנו, ואנחנו שמים את הליגה בצד. כשנגמור את הגביע, נתרכז בליגה. אנחנו רוצים ללכת עד הסוף בגביע, ולהחזיר את הטעם הטוב של תחילת העונה".

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר (מרסיו ג'ובאניני), סולי צמח, אנדרה קאלדיירה, כפיר אדרי (סלים טועמה), סטניסלב דוברובין, פטריק סופו, רוביל סרסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully