וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תשלב מחליפים בהרכב מול קרית אתא

ניר איסקוב

21.2.2006 / 10:59

שחקני ההרכב הקבועים יזכו למנוחה במשחק הגביע נגד הקבוצה מהארצית. חליבה: "מי שמקבל הזדמנות, צריך להוכיח את עצמו"

מנג'ר בית"ר ירושלים, לואיס פרננדז, מתכוון להעניק מנוחה למספר שחקני הרכב, במשחק הגביע מחר בטדי נגד עירוני קרית אתא מהליגה הארצית (רביעי, 18:00).

דויד אגאנסו ודוד אמסלם, שלא ייכללו בסגל, ערכו אימון ריצה קל בתוספת מתיחות, וירדו לחדר ההלבשה כעשר דקות לפני חבריהם. גם גל אלברמן, מזואה אנסומבו, יואב זיו ופבריס פרננדז הסתפקו באימון קל, כשמביניהם הסבירות הגבוהה ביותר היא שהקשר הצרפתי לא יהיה ב-18 הראשונים.

גיא סולומון עתיד להחליף את איציק קורנפיין בין הקורות, תומר בן יוסף שב מהרחקה ויוצב במרכז ההגנה לצד איגור מיטרסקי. תומר חליבה ואלירן דנין יאיישו את עמדות המגינים. עידן מליחי, שכבר שכח מתי לאחרונה עלה בהרכב, אמור לפתוח כקשר אחורי יחיד, כשלצדו ישחקו אבירם ברוכיאן, מאור מליקסון ועומרי אפק. ברק יצחקי ועמית בן שושן צפויים לפתוח בחוד, כשקיימת האפשרות שליאור אסולין יועדף על פני האחרון.

בניגוד לפרסומים שונים, לואיס פרננדז לא הפסיק את האימון במהלכו, אלא רק גער בתומר חליבה, שלטענתו לא ביצע את ההוראות הטקטיות. בסיום האימון ביקש לואיס פרננדז מברוכיאן ומליקסון לבצע הרמות כדורים נייחים וקרנות לעבר תומר בן יוסף ואיגור מיטרסקי, כדי לתרגל את הבלמים בנגיחות לשער. המאמן גיא עזורי, מאמן השוערים משה בן דוד והמתורגמן יוני קליאף שימשו כחומה חיה.

חליבה התייחס למפגש מחר: "כבר אמרנו לעצמנו שבטדי אנחנו צריכים לנצח כל משחק, למרות שלדעתי לא הולך להיות לנו משחק קל. הבנתי שכשבית"ר שיחקה נגדם לפני שנתיים, הם אפילו הובילו. אנחנו מתכוננים למשחק בשיא הרצינות, והשחקנים שמקבלים הזדמנות בהרכב, צריכים להוכיח את עצמם".

יו"ר הקבוצה, ולדימיר שקלאר, ייפגש מחרתיים (חמישי) עם אבירם ברוכיאן ומאור מליקסון, על מנת להחתימם על חוזים ארוכי טווח. בשבוע הבא עתיד שקלאר להיפגש עם תומר בן יוסף, איציק קורנפיין ודוד אמסלם.

הרכב משוער: גיא סולומון, תומר חליבה, איגור מיטרסקי, תומר בן יוסף, אלירן דנין, עידן מליחי, אבירם ברוכיאן, מאור מליקסון, עומרי אפק, ברק יצחקי, עמית בן שושן (ליאור אסולין).

מהעבר השני, יו"ר קרית אתא, ברוך אופיר, לא מרים ידיים מראש: "אנחנו בכלל לא חושבים לחזור עם הפסד סביר. אנחנו יודעים שמשחקים 11 מול 11, ולא שמות כאלו ואחרים מרתיעים אותנו מלחזור עם ניצחון. בכל המשחקים ששיחקנו נגד בית"ר, הובלנו. לפני שנתיים הובלנו 1-0, והשופט איברהים אבו זעילה, נתן להם פנדל שאני לא יודע מאיפה הוא המציא אותו. התבטאתי אז 'אבו זעילה 2 - קרית אתא 1'. אנחנו קבוצה טובה, ונכון שאין מה להשוות ברמת השחקנים, אבל ב-90 דקות הכל יכול לקרות הכל".

מחירי הכרטיסים למשחק עומדים על 50 שקל למבוגר ו-25 שקל לבני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully