וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלאקטיקו מספר 1

21.2.2006 / 0:00

הנרי הימם את ריאל בברנבאו בדרך לניצחון 0:1, באיירן מינכן ומילאן נפרדו ב-1:1, 0:1 לבנפיקה מול ליברפול, 0:1 לליון באיינדהובן

שמינית גמר הצ'מפיונס ליג יצאה לדרך הערב (שלישי), עם המפגש הראשון בארבעת המשחקים הראשונים. במשחק המרכזי הדהימה ארסנל את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, לאחר שער נפלא של תיירי הנרי. היה זה ניצחון החוץ השני בסך הכל של ארסנל בליגת האלופות, ודי מפתיע שהוא הגיע דווקא מול ריאל מדריד המתאוששת, שהגיעה לאחר שישה ניצחונות ליגה רצופים. מילאן השיגה תוצאה טובה מבחינתה, 1:1 מול באיירן במינכן, והשיגה יתרון גדול עם שער החוץ לקראת הגומלין בעוד שבועיים בסן סירו. ליון, שהתקשתה לאחרונה בליגה הצרפתית, הפתיעה בהולנד את איינדהובן וניצחה 0:1. בנפיקה השיגה ניצחון מינימלי בבית על ליברפול, ותקווה לשמור על התוצאה הזו באנפילד.

ריאל מדריד - ארסנל 1:0

ריאל הפסידה בבית אחרי שזה לא קרה לה במשך 20 משחקים רצופים בליגת האלופות. שתי הקבוצות הציגו יכולת שונה לגמרי ממה שהן מציגות בליגה. ריאל, שלפתע מאיימת על ברצלונה בליגה הספרדית, לא הצליחה לחדור את ההגנה הקשוחה של ארסנל. התותחנים נהנו מערב מצוין של הכוכב הצרפתי שלהם, שבעקיצה אחת הכריע את המשחק.

כבר בפתיחת המשחק סיכנה ארסנל את השער של הגלאקטיקוס. תיירי הנרי פרץ קדימה ושלח כדור לרייס, שהיה חופשי מול איקר קסיאס אבל בעט לידיים שלו. התותחנים המשיכו ללחוץ על השער של קסיאס, ובדקה התשיעית הנרי הכניס כדור נהדר לליונברג, שלא הצליח להשתלט עליו ברחבה. דקה לאחר מכן, הייתה זו הגבהה של רייס, שמצאה את הראש של הנרי אבל הצרפתי נגח מקרוב לרשת החיצונית. בהמשך השתלטו המארחים על מרכז השדה. ההזדמנות הטובה הייתה של בקהאם, שמצא עצמו מול להמן, אך בעט בשלומיאליות לרגליים של שוער ארסנל.

ריאל המשיכה להחזיק בכדור, אך ההזדמנות הכי טובה שלה באה מבעיטת עונשין של רוברטו קארלוס. מנגד, הנרי ממשיך להיות מסוכן ומצא עצמו פעמיים בודד ברחבה, אך לא סיים ביעילות.

המחצית השנייה נפתחה בסערה מצד ארסנל. בדקה ה-47 קיבל הנרי את הכדור במרכז המגרש, עבר במהירות את רונאלדו, את גוטי ואת ראמוס, והכניע את קסיאס בבעיטה חדה. 0:1 ענק לארסנל. עד לסיום המשחק הגיעו הלבנים לכמה הזדמנויות, אך לא הכניעו את להמן.

באיירן מינכן - מילאן 1:1

על דשא בוצי ספוג במים נפגשו שתי מעצמות הכדורגל, והתקשו להציג רמה גבוהה. חניכיו של אנצ'לוטי השיגו את המטרה שלהם, לאחר שכבשו שער חוץ חשוב והצליחו לסיים בתיקו 1:1 במינכן.

ההזדמנות המשמעותית הראשונה במשחק נרשמה בדקה ה-14, כשדידה הדף בעיטה חופשית מסוכנת של סניול מבאיירן מינכן. בדקה ה-23 בעט סניול בעיטה חופשית מ-30 מטר, הבעיטה נהדפה אל באלאק, ששלח בחצי וולה טיל לחיבורים. לדידה לא היה סיכוי. שער אדיר לבאלאק. הלחץ הגרמני במחצית הראשונה לא הניב יותר שערים.

בדקה ה-57 השווה אנדריי שבצ'נקו בבעיטת עונשין מ-11 מטר, אחרי נגיעת יד (מוטלת בספק) ברחבה של ישמאל. למיכאל רנסינק, שמחליף בשער של הבווארים את אוליבר קאן, לא נותר אלא להוציא את הכדור מהרשת. 1:1. גם מילאן איבדה את השוער שלה, דידה הברזילאי, שנפצע והוחלף בדקה ה-68.

בנפיקה - ליברפול 0:1

כיאה לליברפול של השנים האחרונות, גם המשחק הזה היה דל באירועים. הפעם, לשם שינוי, לא הצליחו חניכיו של ראפה בניטז לגנוב את הנקודות, והם נמצאים כרגע בעמדת נחיתות לקראת הגומלין באנפילד. אולי הייתה זו יהירות שגרמה לבניטז לפתוח עם הקפטן ג'רארד על הספסל, ולא ברור אם זה מה שהכריע את המשחק, אך העובדה היא שזה התנקם בו והניצחון נשאר באיצטדיון האור.

בדקה ה-84 לואיסאו כבש את השער החשוב לבנפיקה מול ליברפול המתגוננת. פטיט הרים כדור חופשי כדור רוחב ללב הרחבה, ולואיסאו נגח פנימה והכניע את ריינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

איינדהובן-ליון 1:0

שתי הקבוצות צועדות לקראת אליפות נוספת בליגות המקומיות, אך ליון התקשתה מעט בתקופה האחרונה בצרפת. האלופה של השנים האחרונות הגיעה עם חשש גדול לאיצטדיון פיליפס שבאיינדהובן, להתמודדות עם הקבוצה שהדיחה אותה בפנדלים בשלב רבע הגמר בעונה שעברה, אך יצאה כשידה על העליונה.

ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה כבר אחרי שתי דקות, כשונחור אוף הסלינק נגח לעבר השער של ליון, אבל קופה הדף את זה בווירטואוזיות. אלקס שלח כדור אדיר למשקוף של ליון, אך למרות הלחץ ההולנדי הסתיימה המחצית הראשונה בתיקו אפס.

בדקה ה-64 נפסקה בעיטה חופשית לליון אחרי עברה על פרד. ג'וניניו הברזילאי שלח טיל מ-35 מטרים לעבר השער. משום מה השוער גומס לא הסתדר עם הכדור, ורק ליטף אותו בדרכו פנימה. 0:1 לליון, ונקמה מתוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully