וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק מונדיאל: בקהאם רוצה להמשיך עד 2010

21.2.2006 / 17:03

כוכב אנגליה בכושר מצוין, והוא רודף אחרי שיא ההופעות של פיטר שילטון. 3 שחקנים חדשים בצ'כיה, שוער בן 19 זומן לאוקראינה הנואשת

דייויד בקהאם מספר כי הוא מקווה לשחק בנבחרת אנגליה עד למונדיאל ב-2010 בדרום אפריקה, כשאחת המטרות שלו היא להגיע ל-100 הופעות בנבחרת הלאומית. לקשר בן ה-30 של ריאל מדריד יש כבר 86 הופעות בינלאומיות.

"אני רוצה לשחק עבור אנגליה כמה שיותר ולהגיע לכמה שיותר הישגים", אמר הכוכב, "אני עובד קשה ומרגיש בכושר מצוין. אני מרגיש שאני יכול לתרום ברמות הגבוהות עוד כמה שנים. בקיץ הזה יש מונדיאל, ב-2008 יש יורו, ואם הכל ילך חלק אז אולי גם אזכה להשתתף במונדיאל הבא".

אם אכן ישחק בקהאם בנבחרת עוד ארבע שנים, הוא לבטח ישבור את שיא ההופעות של פיטר שילטון, העומד על 125.

מזומנים חדשים בצ'כיה ובאוקראינה

נבחרת צ'כיה זימנה שלושה שחקנים חדשים לסגל הלאומי לקראת משחק הידידות מול טורקיה באיזמיר ב-1 במארס. המאמן קרל ברוקנר זימן 28 שחקנים, ובהם שלושה פרצופים חדשים: הקשר ההתקפי של ארמיניה בילפלד דייויד קוביליק, חלוץ הרטה ברלין וצ'סלב סוורקוס, והמגן של סלובן ליברץ' תומאס זאפוטוצ'ני. פאבל נדבד לא ישחק בעקבות הסכם שיש לכוכב יובנטוס עם ברוקנר, לפיו השחקן לא יזומן למשחקי ידידות.

* אוקראינה זימנה לסגל הלאומי את השוער הצעיר של שחטייר דונייצק, בודן שוסט. השוער בן ה-19 עבר לדונייצק רק לפני תשעה חודשים, והרשים ביכולתו במהלך שלבים המוקדמים במשחקי הגביע המקומי. זימונו משקף את רמת הנואשות של האוקראינים, לאחר ששני השוערים הבכירים שלהם, אולכסנדר שובקובסקי ומקסים סטרצב, נפצעו ויושבתו למשך החודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully