וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה קורוניה מנמיכה ציפיות

21.2.2006 / 16:22

מאמן הקבוצה פנה לאוהדים והזהיר כי צפויה הפוגה בהצלחות. בלם חטאפה פרנייה עובר לאתלטיקן מדריד. בטיס מחתימה בלם ברזילאי

מאמן דפורטיבו לה קורוניה חואקין קפארוס הזהיר את אוהדי הקבוצה ואמר שעליהם להתרגל לחוסר הצלחה בתקופה הקרובה וביקש מהם להנמיך ציפיות, בעקבות קיצוץ התקציב של הקבוצה. "נהניתם מהקבוצה בשנים האחרונות, אבל עכשיו זה מתנקם בנו", אומר המאמן, "הכל זה עניין של השקעה. אני מרוצה מהסגל שלי, אבל אי אפשר לבקש ממנו יותר ממה שהוא נותן. ניתוחים נעשה רק בסוף העונה, אבל כנראה זה מה שאנחנו ראויים לו". דברים אלה נאמרים בזמן שהקשר הארגנטינאי של הקבוצה, אלדו דושר, מודיע כי מנצ'סטר יונייטד רודפת אחריו וכי הוא בדרך למועדון האנגלי. לה קורוניה מדורגת במקום השמיני בליגה.

עוד בספרד, חטאפה הודיעה שהבלם האחורי של הקבוצה, הארגנטיני מריאנו פרנייה, יעבור בשנה הבאה לאתלטיקו מדריד. "פרנייה ישחק במועדון גדול, כמו שהבטחתי לו בעבר", הודיע נשיא חטאפה אנחל טורס. הבלם בן ה-28 הוא אחד הבולטים בשורות חטאפה. הארגנטיני נמצא כרגע בתהלכי התאזרחות בספרד, והוא אף מקווה שהוא יוכל להיות חלק מהסגל הספרדי לקראת המונדיאל בקיץ.

* ריאל בטיס על סף סיכום עם הבלם הברזילאי ג'ורג' לוקאס קוזר, 22, מגרמיו מהליגה הברזילאית. העסקה כמעט שבוצעה במועד ההעברות בינואר, אך קבוצתו של קוזר הערימה קשיים. החוזה שייחתם הוא לארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully