וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה לא תעמיד העונה הסעות למשחקי חוץ

ניר איסקוב

21.2.2006 / 16:01

במועדון זעמו לנוכח האביזרים שנמצאו באוטובוסים של האוהדים לטדי. מישל דיין לקראת הגביע: "בכדורגל הכל אפשרי"

כמעט שנה מאז הודחה בצורה משפילה מגביע המדינה, בעקבות תבוסה 3:0 מול הפועל אשקלון, בני יהודה חוזרת מחר (רביעי, 19:00) לזירת האירוע כדי לחלוף על פני המשוכה מהליגה הלאומית. המשחק ייערך במסגרת סיבוב ט' של הגביע.

בני יהודה תופיע למשחק בסגל מלא, כולל ארנסט אטצ'י ששב מהרחקה, והקפטן רוני גפני, ששב היום (שלישי) לאימונים מלאים.
חזרתו של אטצ'י כלל אינה מבטיחה לו מקום ב-11 הראשונים של ניצן שירזי, לאור יכולתו הטובה של יאיר אזולאי במפגש הליגה מול בית"ר ירושלים ביום ראשון.

אזולאי, שנטל חלק בהפסד המביך אשתקד באשקלון, התייחס להתמודדות מחר: "בשנה שעברה המשחק באשקלון הרס לנו את סוף הליגה. התמודדנו על מקומות 5-4, ואחרי המשחק הזה הייתה סדרה של חמישה משחקים שלא ניצחנו, בגלל שלקחנו את ההפסד קשה. מחר חובה עלינו לתקן את הרושם, כי יש לנו רק מה להפסיד. אנחנו צריכים לבוא מוכנים, ואם נילחם ונרצה יותר, אני מאמין שננצח. כששמענו שהגרלנו את אשקלון, אף אחד לא הקל ראש. הגביע הוא חלק מהמטרות שלנו העונה".

הנהלת בני יהודה, בשיתוף חוג האוהדים, החליטה שלא להעמיד הסעות למשחקי החוץ לאוהדים עד סוף העונה, לאחר שבאוטובוסים למשחק נגד בית"ר ירושלים נמצאו אלות, סכינים, דוקרנים ואביזרים אלימים נוספים.

המנכ"ל משה דמאיו טען כי לא קיבל כל פנייה בנוגע לחלוץ משה ביטון, וגילה כי הקבוצה מחזיקה באופציה להאריך את חוזהו, שפג בתום העונה, בשנתיים נוספות: "כל השחקנים, מלבד כפיר אודי וארנסט אטצ'י, חתומים גם לעונה הבאה".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, אלי אברבנל, יאיר אזולאי (ארנסט אטצ'י), יניב אלול, רוני גפני, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', ראובן עובד, מאטה בטורינה, אסי בלדוט, משה ביטון.

מהצד השני, אשקלון נאבקת העונה על ההישרדות בליגה הלאומית, ורוב עיני המועדון מופנים למשימה הזו. כזכור, אשתקד העפילה אשקלון, אז מוליכת הליגה הארצית, לחצי גמר הגביע, והודחה רק בבעיטות 11 על ידי מכבי הרצליה מהלאומית.

הקבוצה תחסר רק את זוהר מאיר הפצוע. המאמן מישל דיין: "אנחנו מגיעים למשחק גביע טיפוסי ראשון, ונעשה את הכל כדי לעשות תוצאה טובה. אנחנו נמצאים ארבע נקודות מעל הקו האדום, והשאיפה שלנו היא להישאר בליגה. הגביע הוא במה טובה לשחקנים. ראיתי את בני יהודה נגד בית"ר, ולימדו אותי שבכדורגל הכל אפשרי. לקחנו בחשבון את שאיפת הנקם של בני יהודה, ואנחנו נערכים בהתאם".

מחירי הכרטיסים למשחק עומדים על 50 שקל למבוגר ו-25 שקל לבני נוער. בבני יהודה מתכוונים לערוך מכירה מוקדמת מחר במגרש בשכונת התקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully