וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטלון: "אף קבוצה לא עברה טראומה כמו שלנו"

שגיא ניר

21.2.2006 / 14:41

עוזר מאמן הגליל מאשים את הפציעות, ולא חושב שהחלפת מאמן תוציא את הקבוצה מהתחתית. הבעלים אוחיון: "לא עוסקים בזה כרגע"

ההפסד בשניות האחרונות לאשקלון ביום ראשון (74:73), הפך את הפועל גליל עליון לקבוצת תחתית לכל דבר. לגליל שבמקום התשיעי 18 נקודות כמו לרמת השרון שמתחת לקו האדום (לה משחק יותר), והקבוצה, שבשנתיים האחרונות התיימרה לבשר את בשורת הכדורסל הישראלי הצעיר, נמצאת כרגע בעיצומו של משבר שעלול להוביל אותה אל הליגה השניה.

"עברנו תקופה קשה שלא פיללנו שתקרה לנו", אומר עוזר המאמן, ניר מטלון. "אף קבוצה בליגה לא עברה טראומה כמו זו שאנחנו עברנו - הפציעות, החסרון בזר, והזמן שחיכינו עד שבריאנט סמית יכול היה לשחק".

למרות ההפסד ביום ראשון, רואה מטלון את האור בקצה המנהרה ומקווה שההמשך יבוא במשחק הליגה ביום ראשון בראשון לציון. "אני אופטימי. סוף סוף שיחקנו בסגל שלם והיו גם דברים טובים. משחק ההגנה שלנו חזר להיות כמו במשחקים שניצחנו, והעובדה שלא קלענו זה משהו עליו עוד נצטרך לעבוד. גם בני השרון, הפועל תל אביב ונהריה נקלעו לתקופות של הפסדים".

מטלון לא חושב ששינוי בצוות המקצועי יהיה מה שיעזור לקבוצה: "אורן עמיאל הוא מאמן מצוין שמבין כדורסל, והלוואי ולי היה מאמן כמוהו שהייתי שחקן. כשמולי קצורין התחיל לאמן הוא לא היה יותר טוב ממה שאורן היום".

"אחרי המשחק ניגשתי לאורן ואמרתי לו: 'אתה תהיה הכי חזק בעולם. יש לך את כל הכלים ומכאן יוצאים לדרך חדשה'. לא מתחילים משחק שחמט בלי מלכה ושני צריחים, אז עכשיו שיבואו וישפטו אותנו".

חיים אוחיון, הבעלים של הקבוצה, אמר בתגובה לשאלה על מעמדו של הצוות המצועי: "אנחנו לא עוסקים בזה כרגע. אנחנו בתנועה קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully