וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א מנסה להרגיע, מוריניו ממשיך בשלו

21.2.2006 / 16:03

בכיר באופ"א ושופט המשחק מבקשים להשאיר את המפגש הכפול בין ברצלונה לצ'לסי רק על המגרש. מוריניו: "צריך להיזהר מההצגות של בארסה"

בכיר באופ"א, לארס-כריסטר אולסון, מזהיר את צ'לסי וברצלונה שיתנהגו בצורה ראויה לפני, במהלך ואחרי המפגש הכפול ביניהן בשמנית גמר ליגת האלופות. המשחק הראשון ישוחק ביום רביעי בסטמפורד ברידג', כשהיום (רביעי) התברר שוויליאם גאלאס ייעדר בגלל פציעה.

כזכור, בשנה שעברה השתיים נפגשו באותו שלב, ואחרי הניצחון של בארסה 1:2 בקמפ נואו, הרוחות החלו לסעור כאשר מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו האשים את פרנק רייקארד והשופט אנדרס פריסק שנועדו במהלך המחצית בחדרו של השופט. ההאשמות קיבלו נפח נוסף בגלל הרחקתו של דידייה דרוגבה במחצית השנייה של אותו משחק. השופט פריזק מאוחר יותר פרש לאחר שקיבל איומי רצח. מוריניו הושעה לשני משחקים ונקנס ב-8000 ליש"ט. צ'לסי ניצחה במשחק השני 2:4, כאשר השער האחרון הובקע לאחר עבירה על השוער ואלדז. מאוחר יותר סמואל אטו האשים את שחקני צ'לסי שקראו לעברו קריאות גזעניות, וכל זאת רק העצים את העוינות בין הצדדים. מאוחר יותר ראש ועדת השופטים של אופ"א קרא למאמן הפורטוגלי "אויב הכדורגל".

"אני מצפה לכדורגל ולהתנהגות הטובים ביותר", אמר אולסון. "המשחקים היו פנטסטיים בשנה שעברה, רק חבל שכל המחלוקת האפילה עליהם".

אבל גם לקראת המשחקים השנה המתיחות מרקיעה שחקים. מוריניו קרא לשחקני בארסה "טיפשים", לאחר שאלו האשימו את צ'לסי בכך שנתנה לדשא במגרשה הביתי להידרדר בכוונה כדי להקשות על המשחק האכני של הקטלונים. מצד שני, האנגלים האשימו את ברצלונה בניסיון להשפיע על זהות השופטים.

אתמול (שני) הודיעה אופ"א כי השופט למשחק הראשון יהיה הנורבגי טארייה האוג.

"אם למישהו מהמאמנים תהיה בעיה איתי, אני רוצה שיגידו לי את זה בפנים אחרי המשחק ולפני מסיבת העיתונאים", אמר האוג. "להבדיל מהשנה שעברה, אני מתעקש שמוריניו, וכל המאמנים, יגידו לי את מה שיש להם להגיד".

"אני יודע שיש היסטוריה למשחק הזה, אבל ברגע שאשרוק לפתיחת המשחק מבחינתי הכל נמחק", הסביר. "לדעתי אין בעיות בין השחקנים על הדשא, אבל תמיד יש אנשים שמנסים להשפיע וליצור לחץ. יש לי מספיק ניסיון במשחקים גדולים כדי לדעת להתמודד עם זה".

אגב, האוג טוען כי הוא חבר קרוב מאוד של פריסק, אותו קורבן של המפגש הכפול. "אנחנו הסקנדינבים קרובים מאוד", אמר, "וחבל שהוא כבר לא שופט כי הוא היה מהטובים ביותר".

ד"ר ז'וזה ומיסטר מוריניו

ז'וזה מוריניו שבר שתיקה בימים האחרונים והגיב על סאגת הדשא בסטמפורד ברידג', ועכשיו הוא מתחיל לשלוף את התותחים הכבדים של המלחמה הפסיכולוגית הבלתי נגמרת בין המועדונים.

בתחילה נראה היה כי הוא שולח יד לשלום כאשר הציע לקטלונים להתאמן במגרש האימונים של צ'לסי לפני המשחק, וזאת כדי לתת לדשא הביתי עוד קצת מנוחה וטיפול, אבל בהמשך פורסם כי בפגישה היום (שלישי) עם שחקניו הוא מתכוון להזהיר אותם מהצגות והתגרויות מצידם של שחקני בארסה. מוריניו יזהיר באופן ספציפי את פרנק למפארד וג'ון טרי, שסוחבים צהוב משלב הבתים, לא להיכנע לתרגילים של האורחים כדי שלא יפספסו את משחק הגומלין בקמפ נואו בעוד שבועיים.

כמו כן, טרי וההגנה הכחולה יקבלו תזכורת על הנטייה של יריביהם לצלול ברחבה ולקבל בעיטות עונשין מ-11 מטרים. בשנה שעברה הבלאוגרנה קיבלו 13 פנדלים ו-9 פעמים הורחקו שחקנים יריבים. העונה המספרים הללו עומדים על 11 פנדלים ו-9 הרחקות. צ'לסי בעונה שעברה הסתפקה ב-4 ו-8. יהיו שיגידו שההבדלים הנ"ל נובעים מהעליונות ההתקפית של הקטלונים, אולם מוריניו טוען כי מדובר בהצגות של השחקנים בכחול-אדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully