וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה תמיד אותו שחקן"

20.2.2006 / 21:38

לדרק שארפ נמאס מהפרובוקציות של גילי מוסינזון, ששוב הסתבך בקטטה, הפעם עם באסטון. המכות בתמונות, שלב אחרי שלב

מכבי ת"א מתכוננת למשחק הראשון בשלב הטופ 16 ביורוליג מול ריאל מדריד וקצת לפני הטיסה לספרד, היא אירחה את יריבתה העירונית לדרבי, שכבר מזמן הפך להיות עוד משחק בליגת העל. בעצם כמעט עוד משחק בליגת העל, כי בדרבי כמו בדרבי, אי אפשר בלי המכות המסורתיות. בשנים האחרונות, בדרך כלל, זה קורה כשגילי מוסינזון בשטח וגם הפעם הוא היה זה שהתנדב ליצור עניין מעבר לכדורסל בינוני וגם שיתף איתו את מייסיאו באסטון. תוצאת הסיום, 54:75 למכבי, עמדה בצלו של האירוע.

דורון שפר פגש בפעם הראשונה את האקסית במדים האדומים של הפועל ת"א, שהפעם היא הקבוצה האורחת בהיכל נוקיה. מכבי ת"א פתחה עם החמישיה החזקה, שכוללת את: פארקר, בורשטיין, סולומון, וויצ'יץ' ובאסטון. קירק פני וג'יימי ארנולד הם שני הזרים שכרגיל, לא נרשמו בטופס המשחק.

הפועל ת"א הצליחה להשיג סל שדה אחד בלבד במשך 6 הדקות הראשונות, משלשה של ג'רון רוברטס. במכבי ת"א דאגו יותר מהמתרחש בספסל, כשוויל סולומון קיבל טיפול רפואי, אחרי שקיבל מכה חזקה ביד. למרות הבעות פניו הסובלות, הוא ביקש לחזור למגרש אחרי מנוחה של כמה דקות.

על הפרקט, למכבי ת"א לא היה יותר מדי מה להציג ברבע הראשון, כשבדומה להתקפה האדומה, גם הצהובה הלכה עם הראש בקיר והתקשתה לייצר נקודות. רוג'ר פרינגטון ניצל את זה כדי לצמק מהצד השני והרבע הראשון הסתיים ב-12:14 למכבי ת"א.

בפתיחת הרבע השני שחקני מכבי ת"א המשיכו לחלום. הפעם היו אלה יניב גרין ושרון ששון שקפצו יחד לריבאונד הגנה, אלא שארז כץ הנמוך השתחל כדי לחטוף ולהוביל את הפועל ליתרון 14:17. מכבי ת"א הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון, אבל פיני גרשון רתח מהספסל על שליטה מוחלטת של הפועל ת"א בריבאונד, שלא הובילה לשליטה של האדומים במשחק בגלל אחוזים רעים מהשדה. 5 דקות לסיום המחצית, גילי מוסינזון ומייסיאו באסטון החליטו להלהיט את האווירה בהיכל. אותו מוסינזון, שרשם תקרית עם ג'יימי ארנולד בדרבי הקודם, שלח סטירה לפניו של באסטון בזמן מאבק על ריבאונד. באסטון לא נשאר חייב וניסה לשלוח מהלומה לפניו של מוסינזון, שלמזלו נעצרה ברגע האחרון. שני השחקנים הורחקו בצדק. מכבי ת"א המשיכה להתקשות במשחק ההתקפה ולא הגיעה לפער דו ספרתי במחצית, שהסתיימה ב-26:33 לצהובים.

עם פתיחת המחצית השניה, זה חזר להיות עוד דרבי טיפוסי. מכבי ת"א פתחה מהר מאוד פער דו ספרתי ונראה היה שהאדומים, עוד מהרחקתו של גילי מוסינזון, איבדו את הביטחון ואת להט המשחק. מכבי ת"א התעוררה מעט וסיימה את הרבע השלישי ביתרון 38:55.

הרבע האחרון היה כולו גארבאג' טיים. טל בורשטיין ואנתוני פארקר חיממו את היד לקראת מדריד ופיני גרשון שוב נתן קרדיט לעמרי כספי. הפועל ת"א הפסידה בעוד דרבי, הפעם 54:75, אבל אין ספק ששאול אייזנברג, אפי בירנבוים וגם דורון שפר, צריכים למצוא פיתרון לתופעה שקוראים לה גילי מוסינזון.

קלעו למכבי ת"א: בורשטיין 16, פארקר וגרין 12 כל אחד, באסטון ושארפ 8 כל אחד, וויצ'יץ' וששון 7 כל אחד, סולומון 5.

קלעו להפועל ת"א: פרינגטון 14, רוברטס וכץ 11 כל אחד, למיזאנה 9, האטן 7, שפר 2.

באסטון: "אין לי זמן לשטויות האלו" (אתר ספורט 5)

אחרי המקלחת, באסטון כבר נראה רגוע לגמרי: "אני מסתכל עכשיו קדימה על המשחק מול ריאל מדריד ביורוליג. מה שראיתם זה בדיוק מה שהיה, אין לי זמן לשטויות האלו. אני גבר ורק הגנתי על עצמי. האדרנלין עולה במהלך משחק וזה נגמר".

דרק שארפ האשים: "זה תמיד אותו שחקן. כולם ראו פה מה קרה, לא מפתיע אותנו שום דבר שגילי מוסינזון עושה". שמעון מזרחי הגיב עוד במחצית: "מוסינזון הוא פרחח, עוד בחימום לפני המשחק הוא הוריד מדבקות מהסלים ובעט בכדורים". בסיום הוסיף מזרחי: "אם שחקן נותן סטירה לשחקן אחר, למה מרחיקים את שניהם?".

וויל סולומון, שנפגע בידו במהלך הרבע הראשון, יעבור בדיקות בהן תתגלה חומרת הפציעה, למרות שנראה כי הגארד לא ייאלץ להחמיץ את המשחק ביום חמישי. סולומון אף חזר לשחק במהלך המחצית השנייה.

בהפועל ת"א טוענים כי לא ראו את התקרית וכי אם אכן מדובר בארוע לו היה מוסינזון אחראי, השחקן ייענש. היו"ר שאול אייזנברג אמר: "נראה את הקלטת ונגיב בהתאם, גם אם מדובר בקפטן שלנו".

המאמן אפי בירנבוים הוסיף: "אנחנו נגד אלימות והמהלך הזה לא פעל לטובתנו. ממה שאני ראיתי באסטון הסתובב והרביץ לגילי, אבל יכול להיות שגילי עשה משהו קטן גם כן. אנחנו לא אוהבים פרובוקציות ולא רוצים לעצבן את מכבי בכוונה".

ארז כץ המשיך: "גילי בא עם הרבה לב ורצון למשחק הזה ולפעמים זה יוצא החוצה לא טוב. גילי לא מחפש את זה, לפעמים זה פשוט קורה". מוסינזון עצמו מיהר לעזוב את היכל נוקיה וסרב לדבר עם התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully