וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

70 מיליון שקל תמורת מכבי ת"א

ניר איסקוב

20.2.2006 / 18:31

הרציקוביץ' מסכים למכור את מניותיו במועדון עבור סכום דומה. זכי רכיב מתכנן קבוצת ניהול עם מאיר שמיר, דייויד פדרמן וליאוניד נבזלין

לוני הרציקוביץ' יהיה מוכן למכור את השליטה במכבי ת"א תמורת סכום הנאמד ב-70 מיליון שקל. כך נודע לוואלה! ספורט. במקרה כזה, הרציקוביץ' יפנה את הזירה כליל, ולא יהיה מעורב בניהול המועדון.

הרציקוביץ' דחה בחודשים האחרונים שתי פניות שנעשו אליו במטרה לרכוש את המועדון מצד אנשי העסקים, לב לבייב ומיכאל צ'רנוי. בנו של לבייב, שלום לבייב, כבר הודה בעבר כי אביו היה מוכן לשלם סכום הנע בסביבות 20 מיליון שקל תמורת השליטה במועדון, ואילו הצעתו של צ'רנוי הסתכמה בכ-30 מיליון שקל. מקורב להרציקוביץ' סיפר לוואלה! ספורט: "לוני מאמין שמכבי היא מותג גדול יותר מבית"ר ירושלים והפועל ת"א שכבר נמכרו".

בינתיים מתכנן איש העסקים, יצחק (זכי) רכיב, שנפגש אתמול (שני) עם הרציקוביץ' (ראה בהמשך הידיעה), להקים קבוצת ניהול חדשה למועדון, שהוא יעמוד בראשה, ותזכיר במבנה שלה את קבוצת "מופת", ששלטה במועדון בשנות ה-90' לפני כניסתו של הרציקוביץ'. אל רכיב, שכבר הצהיר כי בכל מקרה הוא לא יהיה הבעלים היחיד של המועדון, צפויים להצטרף אנשי העסקים מאיר שמיר ודייויד פדרמן, שהיו חלק מקבוצת "מופת", וכן ליאוניד נבזלין, שותפו לעסקים של פדרמן. את תגובתו של רכיב לא ניתן היה להשיג.

הרציקוביץ' ורכיב נפגשו, גם קאנן השתתף

בתוך כך, נפגש היום (שני) הרציקוביץ' למשך שעתיים עם רכיב. בפגישה נטלו חלק גם המאמן טון קאנן והמנכ"ל אלי דריקס. קאנן, שחוזהו פג בתום העונה, פרס את משנתו המקצועית לקראת העונה הקרובה, והנוכחים דנו בתקציב העתידי שתעמיד הקבוצה, אם רכיב יצטרף.

בסיום הפגישה, אמר דריקס: "הייתה פגישת עבודה, אחת מני רבות שאנחנו מקיימים, לגבי התוכניות בעונה הבאה. לוני אמר שבלי קשר להצטרפותו או אי-הצטרפותו העתידית של רכיב, מכבי ת"א תמצא פתרונות למצב החדש בכדורגל הישראלי, ותעמיד תקציב ראוי לעונה הבאה. ברור שנשמח את רכיב יהיה חלק בעניין, ואם אנחנו נפגשים לגבי העונה הבאה, אז ברור שיש כוונה שהוא יצטרף. לגבי קאנן, כשיהיה מה להודיע, נודיע". דריקס הכחיש כי אייל ברקוביץ' השתתף בפגישה: "לא היה ולא נברא".

הקפטן אבי נמני, ששב אתמול לארץ לאחר שנותח בבלגיה על-ידי פרופ' מרטנס, ביקר את חבריו באימון הקבוצה, ועדכן את קאנן לגבי מצבו הבריאותי. בימים הקרובים יחל נמני את הליך השיקום שלו בעזרת הצוות הרפואי של המועדון, והוא אמור לחזור לפעילות מלאה בתוך חודש.

הבלם האורוגוואי כריסטיאן גונזאלס ערך אימון מלא לאחר ששב מחופשה פרטית בצפון, אשר ניתנה לו על-ידי קאנן. ג'ובאני רוסו ומשה מישאלוף הפצועים הסתפקו באימון קל, ולא ייטלו חלק במשחק הגביע נגד בני לוד מחרתיים. אוגודה פאגור, קשר ניגרי בן 18 שנבחן בקבוצה, שוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully