וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם לשקלאר: רסן את לואיס פרננדז

ניר איסקוב

20.2.2006 / 16:55

יו"ר ההתאחדות שלח מכתב ליו"ר בית"ר ירושלים, בדרישה להעמיד את הצרפתי במקום בעקבות התבטאויתיו נגד גיא לוי. עזורי עלול להיקנס

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, שיגר היום (שני) מכתב התראה ליו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, בנוגע להתבטאויותיו האחרונות של מנג'ר הקבוצה, לואיס פרננדז, כלפי מאמן הנבחרת האולימפית, גיא לוי.

"ההתבטאויות של מר פרננדז אינן הולמות ו/או מכבדות אותו ואת קבוצתכם, ומוטב כי לא היו נאמרות כלל", כתב מנחם. "יתרה מכך, אמירותיו האחרונות אף עשויות להוות עילה להעמדה לדין משמעתי, על כל המשתמש מכך. סבורני, כי מתפקידך כיו"ר המועדון, להסביר למאמן את אמירותיו וההשלכות הצפויות, ולהעביר לו כי ישנן דרכים להבהיר עמדותיו ולהביע ביקורת, מלבד הכפשות פומביות". בשלב זה, לא יועמד פרננדז לדין משמעתי בהתאחדות.

משטרת ההגירה פשטה היום על ביתו של מאמן בית"ר, גיא עזורי, בחשד שהעסיק בביתו עובדת זרה באופן לא חוקי. בדיקה שערך משרד הפנים גילתה שהעובדת הגיעה לארץ לפני שנתיים ממונגוליה, והיא שוהה בארץ שלא כחוק. היחידה לאכיפת עובדים זרים ומשרד הפנים צפויים להגיש תלונה נגד עזורי למשרד התמ"ת, והוא עלול לספוג קנס כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully