וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוכל בטורינו לא שווה מדליה

20.2.2006 / 13:09

"הבשר פה כל כך מגעיל שהייתי בטוחה שזה בשר חתול" - זו רק דוגאמ קטנה לחוות הדעת של הספורטאים על המזון. המארגנים לא מבינים

מלבד השיאים שנשברים, ושערוריית הסמים של המשלחת האוסטרית, גם האוכל שמוגש לספורטאים באולימפיאדת החורף תופס כותרות.

מתברר שכמה מהאתלטים לא מרוצים מהמטבח הצפון איטלקי שמגיש להם ממטעמיו, והאיטלקים, להם יש כבוד לאוכל, החליטו להביא אנשים מבחוץ בשביל שיחוו דעה אובייקטיבית על המזון המוגש. בין המבקרים היה נסיך מונאקו, אלברט, חבר בוועדה המארגנת. "האתלטים כאן בסדר גמור, זה לא נכון שהאוכל לא טעים", אמר ראש העיר של הכפר האולימפי, פיירו גרוס. "הם אוכלים את אותם הדברים שאנשים אוכלים בכל העולם".

אולי הבעיה האמיתית היא התוספות שכל אתלט נותן למזון. האנגלים משחיתים את הרביולי עם HP SAUCE, והאמריקאים פוגמים במרקם של הלזניה עם קטשופ. העיתונאים שהוכנסו בשביל לבדוק את המזון גילו מטבח סביר. קצת יותר טוב בטעמו מהאוכל המוגש בקפיטריה באוניברסיטה, או בשדות התעופה.

אבל האתלטים חושבים אחרת. "הבשר היה כל כך מגעיל שהייתי בטוחה שזה בשר חתול", אמרה סקיירית אלפינית. "שלא יצפו פה למזון יוקרה. באוכל פה בסדר גמור", אמר נציגת התקשורת של הועדה המארגנת. "מי שרוצה סטייק של דג חרב שילך לחפש אותו במקום אחר". והאמריקאית כמו אמריקאית, סיכמה: "אני חושבת שעדיף לישון בטורינו לא בססטרייר. שם יש לפחות מקדונלדס". ומקדונלדס כולם יודעים, זה אוכל אמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully