וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבאזר: ריקי וויליאמס שוב נתפס על סמים

20.2.2006 / 11:49

והפעם זה כנראה יהיה סוף הקריירה של הרץ. ג'ימי ג'ונסון זכה בדייטונה 500, בונדס יפרוש בסוף העונה וארה"ב וקנדה עושות בושות בהוקי

הקריירה של ריקי וויליאמס, הרץ האחורי של המיאמי דולפינס, שוב על פרשת דרכים. וויליאמס נתפס בפעם הרביעית בקריירה על שימוש אסור בסמים (מריחואנה) וצפוי לעונש של שנת השעיה. סביר להניח שהקריירה של הרץ, שפרש לפני שנה וחזר בעונה האחרונה לליגה, עומדת בפני סיום. ניק סייבן, מאמנו של וויליאמס והאיש שהחזיר אותו ל-NFL, אמר כי הוא לא מורשה להגיב.

שמועות על טרייד של דאנטה קולפפר. שמו של הקוורטרבק של מינסוטה נקשר במעבר לקבוצה אחרת, אבל הוא מכחיש בתוקף: "הניסיון מלמד שכל הידענים למיניהם ואלה שתמיד בנמצא בידיהם המידע לא מבינים כלום", אמר קולפפר.

ג'רום בטיס, שהודיע על פרישה מפוטבול, יעבור להיות פרשן באולפני NBC, לקראת משחק ליל יום ראשון, אותו תשדר הרשת. "אני שמח עם התפקיד החדש", אמר בטיס, "וכמו תמיד, רוצה להישאר מעורב במשחק".

מרקו קולמן, הקיצוני הגנתי בן ה-36, ששיחק בשנתיים האחרונות בדנבר ברונקוס, פרש מפוטבול.

סוכנו של צ'אד פנינגטון, הקוורטרבק של הניו יורק ג'טס, הודיע לקבוצה שאין סיכוי שהשחקן ירשה לקבוצה לשפץ את חוזהו. הג'טס ביקשו מפני לקצץ מיליון דולר משכרו השנתי, אבל הסוכן, טום קונדון, מתנגד בתוקף. הג'טס יחרגו מתקרת השכר ב-20 מיליון דולר בעונה הקרובה.

ג'ימי ג'ונסון עשה את זה

"זכינו!" צעק ג'ימי ג'ונסון, זוכה תחרות הדייטונה 500 של הנסקאר, והייתה לו סיבה טובה. בשנה שעברה הואשם ג'ונסון בכך שגרם להתנגשויות במירוץ. בנוסף, ראש הצוות של קבוצתו, שברולט, צ'אד נאוס, הושעה מהמירוץ לאחר שהתגלה באחד הרכבים חלון מוגבה, מה שיוצר יתרון אירודינמי לא חוקי לרכב. המירוץ הזה היה כל כולו סגירת חשבון של ג'ונסון. נאוס שלח מכתב ובו הוא מבקש מנהגיו: "עשו את הטוב ביותר שאתם יכולים". ג'ונסון ענה לאחר מכן: "זה מה שבדיוק עשינו".

ג'ונסון הקדים את קייסי מירס, שסיים שני, וראיין ניומן הגיע שלישי, שניהם מקבוצת דודג'. אליוט סאדלר מפורד הגיע רביעי ואת רשימת החמישה נעל טוני סטיוארט, שהגיע עם מכונית הפיק-אפ שברולט שלו למקום החמישי.

בונדס: "זו העונה האחרונה שלי"

בארי בונדס, מטובי שחקני הבייסבול בכל הזמנים, לא ישבור, כפי הנראה, את שיא ההומראנס של האנק ארון. בונדס צריך 48 הומראנס כדי לעבור את ה-755 של ארון, ונשמע, כהרגלו, יבבני משהו בהודעתו: "לא אשחק עוד אחרי העונה הזו. בייסבול הוא כבר לא משהו שכיף לי לשחק. כשתסתיים העונה אבלה סוף סוף עם משפחתי, ואז אולי יוכלו כולם לשכוח אותי".

חוזהו של בונדס, 90 מיליון דולר לחמש שנים, מסתיים אחרי עונת 2006, והוא התייחס גם לשיא: "מעולם לא היה אכפת לי משיאים בכל מקרה. אני לא כועס על אף אחד, רק רוצה לפרוש בשקט".

הוקי קרח: יום לא טוב לצפון אמריקאיות

ארה"ב וקנדה ממשיכות לגלות נחיתות בטורינו. האמריקאים הפסידו לשבדיה 2:1 והקנדים נוצחו על ידי פינלנד 2:0. לכל אחת מהנבחרות שני הפסדים והגם שהבטיחו את עלייתן לרבע הגמר, יצטרך לבוא שיפור גדול מאוד אצל שתיהן כדי להיאבק על הזהב.

"אתה מאוד רוצה להוציא משהו מהמשחק", אמר הקפטן האמריקאי כריס צ'ליוס, "הצלחנו לסחוט מהם עבירות והרחקות אבל לא ניצלנו את היתרון".

המאמן פיטר לביולט היה נחרץ: "זה חייב להשתנות. יש לנו שחקנים שמסוגלים להבקיע. אנחנו צריכים להתחיל לכבוש שערים".

גם בקנדה נשמעת ביקורת קשה כלפי הנבחרת המקומית. הבעיה הגדולה כרגע של הקנדים: הם לא מוצאים את הרשת כבר שני משחקים רצופים. "נראינו רדומים ומסוממים", אמר המאמן פאט קווין, וקריס דרייפר מהדטרויט רד ווינגס הסכים: "אנחנו חייבים להשתפר, אחרת אין לנו סיכוי".

בעיתון אוטאווה סיטיזן מצאו את האשם בכשלונות: פרשן הטלוויזיה דון שרי, אותו כינו "מלחך פנכה" ותקפו אותו על כי אינו מסוגל לפרגן לנבחרת הנשים, המתמודדת על הזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully