וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקנים זלזלו השבוע באימונים"

שגיא ניר

20.2.2006 / 10:08

גודס מסביר את ההפסד של ראשל"צ לבני השרון. "שמח שקיבלנו סטירה בחוץ ולא בבית". ג'ינו: "רנצ'ר הוא הערך המוסף שלנו"

שבוע אחרי הניצחון על מכבי תל אביב נעצרה אמש (ראשון) מכבי ראשון לציון באולם היובל בהרצליה, עם הפסד 103:96 לבני השרון. מחצית ראשונה מדהימה של המארחת בה קלעה 59 נקודות, הובילה את הקבוצה של יעקב ג'ינו לניצחון רביעי ברציפות בליגה, אבל הבונוס הגדול טמון ביכולת של הזר שאיכזב עד עכשיו, אדם הארינגטון, שסיים את המשחק עם 36 נקודות (26 במחצית הראשונה).

"אין לי מה להגיד על הארינגטון – יש לו את זה ואני שמח שזה סוף סוף יצא החוצה", אמר ג'ינו, שגילה כי עד השבועות האחרונים חשב לחזור ולחפש מציאות בשוק. "בליגה כל כך ארוכה צריך סבלנות, וגם כשהיינו עם 3 ניצחונות לא הרמנו ידיים. רציתי לערוך שינויים אבל ההנהלה היתה רגועה".

חלק ניכר מהשיפור של בני השרון בסיבוב השני טמון ביכולתו המשופרת של הרכז טרנס רנצ'ר. "רנצ'ר מצוין מתחילת הסיבוב, הוא עשה אפגריייד לקליעה ולמנהיגות שלו והוא הערך המוסף שלנו היום", אומר המאמן, שהחמיא לשחקניו על ההתאושות המהירה מההפסד הכואב בחצי גמר הגביע להפועל ירושלים ביום חמישי: "ראשון לציון היא קבוצה שלא נגמרת, וצריך להעריך את השחקנים שלי שלא ברור מאיפה הביאו את האנרגיות". ג'ינו הסביר את השיקולים שהביאו אותו לפתוח עם עוסמאן סיסה הנהדר על הספסל: "חשבנו להתחיל בכל מקרה עם מישהו מהחמישייה על הספסל, כי השחקנים היו עייפים, וטרנס רנצ'ר נפל מהרגליים בחצי הגמר. ידענו שלא נוכל לעמוד באנרגיות של ראשון, והמחשבה שלנו היתה להתיש אותם".

"שמח שקיבלנו סטירה"

מאמן ראשון לציון, גיא גודס, לא התרגש במיוחד מההפסד: "יש לנו חבר'ה צעירים, ואני שמח שהם קיבלו את הסטירה במשחק חוץ ולא בית. אנחנו לא חסינים מפני הפסדים, והיה נגמר 35 הפרש בקצב שבני השרון קלעו אם לא החזרה שלנו".

גודס התייחס למשחק ההגנה של ראשון לציון, שספגה לכל אורך המשחק מכל הטווחים: "בנינו על זה שהם יקלעו 75 נקודות, אבל הארינגטון קלע 26 במחצית ואי אפשר לקבל דבר כזה. גם רנצ'ר היה מדהים עם 26. אנחנו מהמרים הרבה בהגנה ולא שמרנו טוב בשמירה האישית".

שבוע אחרי הניצחון על מכבי, ולקראת שני משחקים מול קבוצות התחתית של גליל עליון וגבעת שמואל, גודס מזהיר משאננות: "נבוא למשחקים הבאים בטירוף. כמה שחקנים זלזלו השבוע באימונים ועבדו חלש וזה השפיע על כל הקבוצה. מצד שני, גם לפני נהריה האימונים נראו ככה וניצחנו. אנחנו קבוצה לא צפויה", הוא מסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully