וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקנרו הלך עד הסוף

20.2.2006 / 9:08

הקאמבק של הטניסאי בן ה-47 היה מושלם, כשניצח עם יונאס ביורקמן בגמר הזוגות בטורניר סן חוזה. מארי זכה ביחידים אחרי ניצחון על יואיט

ג'ון מקנרו בן ה-47 לא שיחק בסבב ה-ATP כבר 12 שנה. זה לא הפריע לאמריקאי הבלתי נלאה לחזור ולזכות בתואר כבר בטורניר הקאמבק הראשון שלו. מקנרו ובן זוגו, השבדי יונאס ביורקמן, גברו הלילה (בין ראשון לשני) על האמריקאים פול גולדסטין וג'ים תומאס - 6:7 (2-7), 6:4, 7:10.

מקנרו היה נרגש ולא שכח לפרגן לשותף: "האמת היא שלא ידעתי למה לצפות אחרי כל כך הרבה זמן. אבל חשבתי שיש לנו צ'אנס, בייחוד כשידעתי מי בן הזוג שלי. המפתח להצלחה הוא לעבוד ביחד ולהבין אחד את השני. לא בכדי היה משחק צמוד, שיחקנו נגד צוות חזק, אבל ניצחנו בסוף והגיע לנו. עכשיו הזמן ליהנות מהניצחון הזה". התואר הקודם של מקנרו באזור מפרץ סן פרנסיסקו נרשם ב-1988, כשזכה יחד עם האוסטרלי מארק וודפורד בטורניר הזוגות של סן פרנסיסקו.

גם טורניר הגברים הניב סינדרלה, כשהבריטי המבטיח אנדרו מארי, המדורג 3 בטורניר, ניצח את האוסטרלי לייטון יואיט - 6:2, 1:6, 6:7 (3-7). היה זה התואר הראשון של מארי, שהכניס את אנגליה לבהלת טניס לאחרונה, בסבב ה-ATP. "זה מושלם. לא יכול היה להיות יותר טוב עבורי. זהו השבוע הטוב ביותר בחיי", אמר הטניסאי הצעיר.

בטורניר מארסיי על סף 489 אלף יורו, ניצח הצרפתי ארנו קלמנט את הקרואטי מריו אנצ'יץ', 4:6, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully