וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אולסטאר. סופרסטאר

20.2.2006 / 7:00

לברון ג'יימס הצעיד את המזרח מפיגור של 21 נקודות לניצחון על המערב - 120:122, קלע 29 ולקינוח גם נבחר ל-MVP של האולסטאר

לברון ג'יימס ממשיך לשבור שיאים. זה אולי לא משחק רשמי, יש כאלה שטוענים שזו לא יותר מהצגה ותו לא, אבל את המלך הצעיר של ה-NBA זה לא מעניין. 29 נקודות של ג'יימס, בסיוע דחיפה של רביעיית פיסטונים של דטרויט, סייעו לנבחרת המזרח להתגבר לפנות בוקר (בין ראשון לשני) על פיגור בן 21 נקודות ולנצח את נבחרת המערב 120:122.

"רק הראיתי את היכולת שלי היום. אגב כך גם ניצחנו", אמר ג'יימס לאחר שהפך לשחקן הצעיר ביותר, בן 21, שמקבל את תואר ה-MVP. ג'יימס קלע 13 נקודות בשנה שעברה, השנה זו כבר הייתה ההצגה שלו. אחר כך שלח עקיצה לצ'רלס בארקלי, שאמר במחצית המשחק כי הוא גמור: "אני רוצה להודות לצ'רלס. הוא נתן לנו את הדחיפה כשסגר את המשחק במחצית. תודה, צ'רלס".

אבל ג'יימס לא יכול היה לבצע מהפך מפיגור של 74:53 בדקה ה-26, ללא העזרה של רביעיית הבוכנות - צ'ונסי בילאפס, ראשיד וואלאס, בן וואלאס וריפ המילטון. מאז 1998, בה שלחו הלוס אנג'לס לייקרס ארבעה שחקנים לאולסטאר, לא הגיעה משלחת נרחבת כזו למשחק. "היה לנו כיף", אמר ריפ המילטון, וג'רמיין אוניל מאינדיאנה, שלא שיחק, הוסיף: "היה מגיע להם להיות חמישה. גם טיישון פרינס היה צריך להיות כאן".

הביתיות של טימאק לא הספיקה

הרבה סקנדל עוררו הבחירות של יאו מינג וטרייסי מקגריידי לחמישיית המערב, בעקבות היעדרותם הרבה של השניים ממשחקי הרוקטס העונה. אלא שבמגרש הביתי ביוסטון, טימאק היה מעל כולם וניצחון של נבחרתו היה נותן לו את תואר המצטיין. 36 נקודות של טרייסי סייעו לבריחה של המערב, כשהוא מקבל תמיכה מטים דאנקן (15 נקודות ועשרה כדורים חוזרים).

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה מערבית מוחלטת והסתיימה ביתרון 53:70. ארבע נקודות בפתיחת השניה סייעו למערב להפוך את היתרון למה שנראה בלתי עביר. אבל אז הגיעה ריצת 13:28 בשש הדקות הבאות, כשג'יימס קולע 13 נקודות למזרח. "שוחחתי עם השחקנים במחצית ואמרתי להם להתחיל לשחק", אמר פליפ סונדרס, מאמן המזרח. והם שיחקו כל כך טוב, צימקו ל-97:94 בסיום הרבע השלישי, הפכו ושלוש דקות לסיום נטלו את היתרון והפכו אותו לדו ספרתי לצד שלהם - 107:117. אבל הפעם היה התור לקאמבק של המערב, כשקובי בריאנט, בזריקת פייד אוויי, הישווה 32 שניות לסיום. 16 שניות מהבאזר קלע דווין וויד בזריקת ניתור. בהתקפה האחרונה מקגריידי החטיא את הזריקה שלו מול ג'יימס, ואחר כך התלונן לשופטים שהייתה עבירה. ג'יימס לא ממש סתר את עדותו. "נכון, בדרכו למעלה נגעתי גם ביד וגם בכדור ובגלל זה זה לא נכנס", אמר. "זה היה מהלך הגנתי גדול, אני מניח".

שאקיל אוניל סיים עם 17 נקודות, 9 כדורים חוזרים וארבעה אסיסטים, וויד קלע 20. מלבד טי-מאק ודאנקן בלטו במערב שון מריון עם 14 נקודות ושמונה כדורים חוזרים ואלטון ברנד עם 12 ו-7. קובי בריאנט קלע רק 8 אבל קטף שבעה וחילק שמונה ופאו גאסול לא רשם אפילו נקודה אחת אבל נטל 12 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully