וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיליון דולר תמורת 51 אחוז ממניות מכבי נתניה"

ניר איסקוב

19.2.2006 / 12:02

הבעלים של המועדון יציעו ליאמר אחיזה מיידית ברוב המניות, אם ישלם להם את הסכום הנקוב. הצדדים יהיו ערבים שווה בשווה לחובות

הבעלים של מכבי נתניה, אשר אלון, דב לנד ומאיר אוזן, יקיימו מחר (שני) פגישה מכרעת עם איש העסקים היהודי-גרמני, דניאל יאמר, בנושא מכירת הקבוצה, כשבפיהם הצעה שאמורה להיות אחרונה בהחלט: העברה מיידית של 51 אחוז ממניות הקבוצה ליאמר תמורת מיליון דולר, עם אפשרות שהבעלים הפוטנציאלי ישלם סכום זהה במהלך העונה הבאה, ויקבל אחיזה מוחלטת במועדון.

עוד נכתב בהצעה כי אלון, לנד ואוזן יהיו ערבים על 50 אחוז מחובות העבר של המועדון, ויאמר יערוב ל-50 אחוז הנותרים. סך-כל החובות שנתגלו עד כה נאמדים ב-25 מיליון שקל. התכנון הוא שיאמר והבעלים הנוכחיים ישלבו כוחות במו"מ מול עיריית נתניה לגבי הסדר כספי של פינוי מתחם "הקופסא", שאמור לכסות חלק ניכר מהחובות.

גורם המצוי בפרטי המו"מ בין הצדדים, הביע פסימיות בנוגע לסיכום אפשרי: "יהיה ליאמר קשה לקבל את ההצעה, אחרי שבעבר הוא לא הסכים לקבל את אשר אלון כמחזיק ב-25 אחוז מהמניות. יאמר רוצה לעבוד עם אנשים שלו,ומבחינתו או שהוא לוקח את הכל או לא כלום. הוא גם לוקח סיכון, כי השלושה יכולים גם לא לצאת מהקבוצה, אם עניין החובות לא נפתר.

"אלון, לנד ואוזן לא ישקיעו אגורה בהבאת שחקנים, אלא רק יאמר, ואז ייווצר מצב שהם קיבלו מיליון דולר בלי להשקיע כסף. כל פעם צצים חובות חדשים למועדון, ואי-אפשר לדעת מה הכמות המדויקת שלהם. חוץ מזה, חברי מועצת העיר יתנגדו להעברת כספים כזו גדולה לקבוצה, ויגישו בג"צים כי זה כסף ציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully