וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז ליבנת: "נתקשה להתמודד מול תקציבים של 120 ו-150 מיליון שקל"

ניר איסקוב

19.2.2006 / 20:52

יו"ר הפועל פ"ת, עו"ד רז ליבנת, רומז כי שותף פוטנציאלי עשוי להצטרף לרונן אלעד. חסן: "ניר לוין הוא חבר, וימשיך להיות כזה"

יו"ר הפועל פ"ת, עו"ד רז ליבנת, מיעט להתבטא בכלי התקשורת, מאז נכנס לתפקידו בנובמבר אשתקד, אבל לנוכח ריבוי השמועות לגבי שינויים בצוות הניהולי של הקבוצה, הוא הציג בפני וואלה! ספורט את הדברים לפי ראות עיניו.

"כשמסתכלים על תקציבים של 120 ו-150 מיליון שקל שיהיו לקבוצות בעונה הבאה, ברור לנו שיהיה קשה להתמודד בליגה", הודה ליבנת. "אנחנו נאמץ את גישת השפיות, ואם נוכל להתחייב להשקיע יותר כספים, נעשה את זה. כל החלטה שאנחנו לוקחים היא מתוך ראייה ארוכת-טווח. כרגע, רונן אלעד הוא בפירוש הבעלים והספונסר העיקרי של הפועל פ"ת. כבר אמרנו שכל מי שרוצה לבוא ולתרום להפועל פ"ת, מוזמן להצטרף. אנחנו נבחן את מידת התאמתו לאור יכולותיו הכספיות. גם אם יש מישהו כזה על הפרק, עכשיו זה לא הזמן לדבר על זה".

בהתייחסו לשאלת חזרתו של מאיר שמיר, המשמש גם עתה כאחד הספונסרים של הפועל פ"ת, לתפקיד הבעלים, אמר ליבנת: "למאיר שמיר יש מעמד מיוחד במינו בהפועל פ"ת. ברגע ששמיר יבקש להצטרף, כל אחד, יהיה זה בעמדת בעלות או ניהול, צריך להגיד לו 'תודה רבה', ולאפשר לו להצטרף אלינו. בוא לא נשכח ששמיר מלווה את הקבוצה כל הזמן, ומסייע בכל מה שאפשר. הוא לא זר לנו".

בנוגע להתעניינות מצד קבוצות בליגה בטוטו תמוז ויוסי שבחון, השיב היו"ר: "רונן אלעד כבר אמר שייעשה כל מאמץ אפשרי להשאיר אותם בבית. עם זאת, באיזשהו מקום אנחנו שומרים על שפיות כלכלית, ומתכוונים לעמוד בהתחייבויות הכספיות. גם אני רואה בעיתונים שמעוניינים בשניהם, ובכל מקרה הקבוצות האלה תצטרכנה לעבור דרכי. עד עכשיו הן לא עשו את זה".

המאמן ניר לוין, ומנור חסן ערכו ביניהם היום (ראשון) שיחת הבהרה, לנוכח החלפתו של הקשר במשחק נגד הפועל ת"א, אחרי שהוא עצמו נכנס כמחליף קודם לכן. חסן, שרגז על פרסומים לפיהם מעמדו בקבוצה מעורער, סיפר: "הבהרנו את העניינים, היחסים בינינו מצוינים וימשיכו להיות ככה. ניר הוא חבר, וימשיך להיות כזה. שאנשים רעים יחפשו מקום אחר לחפש את הרע. אני מסיים חוזה בסוף העונה במועדון שהכי יקר לי, ולא אוותר עליו בקלות. יש לי יחסים מצוינים עם מאיר שמיר, וכל עוד הוא שם, אני שם. ימותו הקנאים".

לוין עצמו הכחיש כי קיבל החלטות לגבי הסגל בעונה הבאה. ביממות האחרונות מסתמן פיתרון שיאפשר את הישארותו בתפקיד של מנכ"ל המועדון, אבי סמובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully