וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה חזרה למקום השני

19.2.2006 / 22:25

עם 1:2 על סוסיאדאד. אוסאסונה ניצחה 1:3 בחוץ את קאדיז. סנטאנדר ואוואט נכנעו לשער בדקה ה-85 מול בילבאו. לה קורוניה-סראגוסה 1:1

היום (ראשון) יושלם המחזור ה-24 בלה ליגה הספרדית. שלוש הנציגות בליגת האלופות שיחקו כבר אתמול, כאשר בארסה התאוששה משני הפסדים רצופים עם 1:5 מרשים על בטיס, ריאל מדריד טיילה ל-0:3 על אלאבס, ו-ויאריאל רשמה 0:4 על אספניול. ולנסיה המשיכה לנצח, והניצחון של מאיורקה במלאגה פתח את התחתית, שם יש חמש קבוצות עם 22 נקודות בין המקומות 19 ל-15.


סוסיאדאד - ולנסיה 2:1

במשך דקות ארוכות נראה היה שהוולנסיאנים יאבדו את המקום השני ושהפער מבארסה יגדל שוב ל-9. כבר בדקה הראשונה הבקיע מורטן סקובו והיתרון של הבאסקים נשמר עד הדקה ה-68, אז השווה מריו רגיירו השווה, שגם הבקיע את שער הניצחון 11 דקות לסיום. הוולנסיאנים עדיין בין שתי היריבות המרות של הליגה הספרדית.


קאדיז - אוסאסונה 3:1

אוסאסונה נשארה קרובה לקבוצת הצמרת ושמרה על המקום הרביעי, 9 נקודות מברצלונה. 15 דקות מהפתיחה בעט הרכש הארגנטינאי החדש של קאדיז, לוקאס לובוס, כדור חופשי פנימה והעלה את המארחים ליתרון 0:1. סאבו מילושביץ' השווה בנגיחה בדקה ה-35 ושתי דקות אחר כך דייויד לופז כבר הפך את התוצאה. 2 דקות לסיום ראול גארסיה כבש את השלישי.


לה קורוניה - סראגוסה 1:1

גבריאל מיליטו כבש ראשון בדקה ה-13 אבל לה קורוניה השוותה בדקה ה-54 מרגלי מוניטיס. פבריציו קולוצ'יני הורחק 9 דקות לסיום.

סנטאנדר ודודו אוואט ספגו שער יקר בדקה ה-85 מרגלי איסמעיל אורסאיז ונוצחו 1:0 בידי בילבאו.


מלאגה - מאיורקה 2:0

במשחקה הראשון של הקבוצה מהאיים הקנאריים ללא המאמן המתפטר הקטור קופר, הצליחו האורחים להשיג ניצחון חוץ יקר על יריבתם המרה מהתחתית. לאונרדו פיסקולצ'י הבקיע בדקה ה-54 ואליאנדרו קומפאנו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-90. מאיורקה עדיין מתחת לקו האדום, אבל כבר לא במקום האחרון, לשם צנחה מלאגה.


חטאפה - אתלטיקו מדריד 3:0

אתלטיקו מדריד ממשיכה לצעוד במעלה הטבלה מאז פיטוריו של קרלוס ביאנצ'י. פיטר לוצ'ין (30), מקסי רודריגז (49) ופרננדו טורס (64) היו אחראים לחגיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully