וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר שלישי ברציפות לאמילי מאורסמו

19.2.2006 / 17:14

הטניסאית הצרפתיה גברה על קים קלייסטרס 6:3, 3:6, 3:6 בגמר טורניר אנטוורפן. מארה סנטאנג'לו ניצחה בטורניר בנגלור

אמילי מאורסמו הצרפתיה זכתה היום בתואר השלישי שלה ברציפות אחרי שגברה על המדורגת 1 בעולם קים קלייסטרס, 3:6, 6:3, 3:6 בטורניר אנטטורפן בבלגיה (על סך פרסים של 600 אלף דולר). זה היה המפגש בין אלופת אוסטרליה הטרייה למנצחת הפלאשינג מדו, כאשר מאורסמו הצליחה לשמור על תוארה מהשנה שעברה.

אחרי שפיגרה 1:0 במערכות, פתחה מאורסמו בסדרה של פור-הנדים מרשימים, שהפעם היו כנראה גדולים על קלייסטרס. הצרפתיה החלה לשלוט במשחק למרות יתרון הביתיות של קלייסטרס והצליחה לשבור בכל אחת משתי המערכות הבאות בדרך לניצחון.

מאורסמו נוסעת מבלגיה לאיחוד האמירויות, שם תשתתף בשבוע הקרוב בטורניר דובאי. במידה ומאורסמו תגיע שם לגמר, היא תעלה למקום הראשון בדירוג העולמי על חשבונה של קלייסטרס.

ילנה קוסטניץ' הסרבית, שהפסידה בשבוע שעבר לשחר פאר בגמר טורניר פטאייה בתאילנד, רשמה הפסד נוסף במשחק גמר, הפעם בבנגולר, הודו (על סך פרסים של 175 אלף דולר). הזוכה המאושרת הייתה מארה סנטאנג'לו האיטלקיה (שניצחה את ציפי אובזילר בסיבוב השני), שניצחה את קוסטניץ' 6:3, 6:7, 3:6.

קלמון זכה בטורניר מארסיי

ארנול קלמון הצרפתי (65 בעולם) סיים היום שבוע קסום, אחרי שניצח בגמר טורניר מארסיי בצרפת את מריו אנצ'יץ' הקרואטי 4:6, 2:6. זה היה התואר הראשון של קלמון מאז שניצח בטורניר ליון לפני שנתיים ובעקבות הזכייה הוא יחזור לטופ 50 הדירוג העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully