וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המו"מ בין טל למכבי חיפה

ניר איסקוב

19.2.2006 / 17:50

בתום ישיבה בת שלוש שעות לא הצליחו טל ויעקב שחר להגיע לסיכום לעונות הבאות. סוכנו: "אנחנו יכולים לחתום בספרד עוד השבוע"

במכבי חיפה קיוו לסגור היום עניין ולחתום על חוזה מחודש עם עידן טל, אלא שהמו"מ בין שני הצדדים פוצץ בשיחות שהתקיימו היום במשרדו של יעקב שחר בתל אביב. בתום ישיבה בת שלוש שעות במשרדו של שחר, לא הצליחו יו"ר מכבי חיפה ונציגיו של טל להגיע לנוסחה, שתשאיר לפחות לעת עתה במכבי חיפה.

למרות סיכום שהושג בעל פה לאחרונה בין שני הצדדים, עידן טל דרש מיעקב שחר חוזה לחמש עונות, בעוד ששחר דרש לשמור על הסיכום העקרוני שהושג לארבע עונות וזה היה הגורם לפיצוץ.

יעקב שחר אמר בסיום הפגישה: "עידן חזר בו מההסכם איתנו, הוא רוצה לשנות אותו, לא הגענו להסדר ועכשיו ימים יגידו".

עידן טל סירב להתראיין והשאיר את הבמה לסוכנו, רונן קצב, שאמר: "עידן הגיע והסביר שיש לנו הצעה רצינית מאוד מחו"ל לחוזה שמן בקבוצה בליגה הראשונה בספרד. חשוב להבין שהסכומים שם מאוד גבוהים ואפשר לחתום איתם עוד השבוע. אנחנו צריכים להחליט אם להמשיך עם מכבי חיפה או לרדת ממנה ולמצות את האופציה השניה. המו"מ עם חיפה נמשך תקופה ארוכה ועידן רוצה לסיים את העונה טוב. שום דבר לא יהיה בקטע של ריב, אנחנו נמשיך לדבר עם חיפה בזמן הקרוב.

"כיבדנו אותם בכך שבאנו לדבר איתם באמצע העונה ואני עדיין אופטימי. עם זאת, במידה וזה יימשך ככה נדבר גם עם קבוצות ישראליות אחרות וננסה למצות את המו"מ באירופה. עידן מעדיף לסיים את הקריירה בחיפה, אבל גם השיקול הכלכלי הוא משמעותי וההצעה מספרד לשלוש עונות גבוהה ב-50 אחוזים מההצעה של חיפה ל-4 או 5 עונות. נכון שסיכמנו בעל פה לארבע שנים, אבל לא הייתה חתימה. הנושא הכלכלי הוא לא המחשבה העיקרית שלנו וגם אם תבוא קבוצה בארץ שתציע סכום שגבוה ב-75 עד 100 אלף דולר ממכבי חיפה, עידן עדיין יישאר בחיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully