וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ניצלה מפאדיחה

19.2.2006 / 19:10

חזרה מפיגור 1:0 בבית מול קולצ'סטר מהליגה השלישית לניצחון 1:3. טוטנהאם החמיצה הזדמנות לברוח לארסנל בליגה עם 2:2 מול וויגן

טוטנהאם יכולה להמשיך ולפנטז על מקום בליגת האלופות בשנה הבאה, אבל היא הייתה יכולה לעשות את זה בצורה יותר בטוחה, אם לא הייתה משיגה נקודה אחת בלבד במשחק הבית מול וויגאן. הקבוצה הלונדונית צימקה היום (ראשון) את הפער מליברפול בנקודה אחת בלבד, אחרי שסייצה בתיקו 2:2 מול וויגאן, במשחק שפתח את המחזור ה-27 בפרמיירליג.

דווקא האורחים היו הדומיננטיים במשחק והובילו בו פעמיים. בדקה העשירית בוצעה טעות בהגנת טוטנהאם ואנדראס יוהנסון השבדי ניצל את זה כדי לכבוש מקרוב ולהעלות את וויגאן ל-0:1. 13 דקות לאחר מכן הגיע שער השיוויון של מידו המצרי, שחזר להרכב אחרי אליפות אפריקה. מידו קיבל מסירת רוחב מלנון כשעמד עם הגב לשער וגילגל את הכדור לרשת עם העקב. וויגאן עלתה ליתרון מחודש בדקה ה-67 אחרי שחילופי מסירות בין יוהנסון לקמארה הסתיימו בשער השני של השבדי במשחק. הפעם, היתרון של וויגאן החזיק מעמד דקה בלבד, עד שג'רמיין דפו קיבל בישול ממידו והישווה בהתקפה מתפרצת.

בעקבות התיקו, טוטנהאם העלתה את מאזנה ל-46 נקודות, 5 פחות מלליברפול השלישית, לה גם משחק פחות. וויגאן עלתה באופן זמני למקום השמיני על חשבונה של בולטון.

שמינית גמר הגביע

צ'לסי - קולצ'סטר 1:3

במשך 37 דקות היה נדמה כי קולצ'סטר, הממוקמת במקום השני בליגה השלישית באנגליה, קרובה להפתעה המרעישה של השנה באירופה לאחר שהוביל על צ'לסי בסטמפורד ברידג' 0:1. זה קרה משער עצמי של קרבאליו בדקה ה-28. אבל בלי קשר לשער העצמי, הסינדרלה שיחקה ללא רגשי נחיתות ופגשה את הקורה עוד לפני כיבוש השער. פאולו פריירה מצא את השוויון בדקה ה-37, ורק 11 דקות לסיום הצליח ג'ו קול לדחוק פנימה את השער המיוחל, לפני שהשלים צמד בדקה ה-90.

מוריניו פתח בהרכב משני בו השתלבו דיארה, הות,וגלן ג'ונסון אך גם מיכאל אסיין שחזר מפציעה. ג'ו קול, למפארד וקרספו נזרקו למגרש במחצית השניה בשביל להציל את המולדת. משטח הדשא בלונדון היה רע מאוד, ויש לקוות שעד המפגש מול ברצלונה ביום רביעי יצליחו מנהלי האצטדיון לשפרו.


פרסטון - מידלסבורו 2:0

מידלסבורו סיימה עבור פרסטון את החלום להגיע לרבע הגמר לראשונה מאז 1966. איגביני יעקובו, שנמצא בכושר שיא מבחינתו, כבש צמד מול הקבוצה מליגת המשנה בדקות ה-52 וה-77.


סטוק סיטי - ברמינגהאם 1:0

שער אחד של מיכאל פורסל בדקה ה-47 הספיק לברמינגהאם , שסובלת מעונה גרועה, בשביל להתנחם ברבע גמר ראשון מאז 1984.


אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי 1:1

מילאן בארוש הבקיע בדקה ה-72 ונראה היה שהוילה תמשיך לרבע הגמר, אבל מייקל ריצ'ארדס השווה בדקה ה-90 ושלח את שתי הקבוצות למשחק חוזר באצטדיון הסיטי אוף מנצ'סטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully